Runa~soulmate

357 28 3
                                    

Aanvraag van Lily_hp

(Je ziet pas kleur als je je soulmate ziet)

Nadat Hermione en Ron klaar waren met het gesprek gingen ze opzoek naar Harry.

"Ron, hoe is het om geen kleur te zien?" Vroeg Hermione voor de zoveelste keer aan Ron.
"Vervelend, Mione, dat heb ik al zo vaak gezegt," zei Ron geïrriteerd.

Na een tijde zoeken vonden ze hun zwartharige vriend in een coupe met Ginny en Neville.

Nu keek Ron naar het laatste persoon in de coupe en opeens leek alles te ontploffen met kleuren.

Voor het eerst zag hij Hermione's haarkleur en wist hoe felgroen Harry's ogen waren. Eindelijk zag hij hoe kleuren eruit zagen en hij vond het prachtig. Hij knipperde even met zijn ogen door de plotselinge ontploffing van kleur, maar focuste zich toen op het blonde meisje met het tijdschrift, zijn soulmate.

Ook zij leek uit het veld geslagen te zijn. Haar grote blauwe ogen staarde recht in die van Ron.

Alle andere keken nieuwsgierig naar het tweetal.

"Ik ben Luna Lovegood," zei het meisje na een stilte.
"Ik ben Ron Wealsey," zei Ron stamelend en hij schudde haar uitgestoken hand.

"Houd jij ook zo van nurgels?" Vroeg ze toen.

Excuses voor het late updaten! Het spijt me zo. Maar het is denk ik wel tijd om dit boek te gaan afronden, dus als iemand nog een ideetje heeft moet je het even aanvragen, ik ga niet heel veel meer schrijven.

Harry Potter stuff ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu