Van: Maria__Granger , ik hoop dat het een beetje is zoals je voorstelde. Je hebt heel weinig info gegeven, dus moet ik improviseren. Dat is oké.
Als er Y/N staat moet je je naam invullen.
Als er Y/L/N staat je achternaam.(De laatste woorden van je soulmate staan op je pols.)
~The battle of Hogwarts~
Je keek naar je pols. Op de een of andere manier had je het idee dat die woorden snel zouden komen. En het maakte je bang. Verstikkend bang. Je stond op de trappen naast je verloofde, Fred Weasley. Jullie wisten nog steeds niet honderd procent zeker of jullie echt soulmates waren, pas bij de dood zouden jullie dat te weten komen. En jullie wilden dat pas op oude leeftijd, met kleinkinderen en een lang leven te hebben geleden. Maar de waarheid was dat die kans klein was.
Fred pakte je hand vast en kneep er liefkozen in, zelfs door de oorlog heen bracht dat een glimlach op je gezicht op. Beneden waren de gevechten bezig. Geschreeuw galmde door de ooit mooie gangen van Hogwarts. Je voelde het verdriet in je opborrelen bij de gedachte van de vele lichamen die verspreid waren om en in het kasteel. Jij en Fred probeerde jullie oude huis te verdedigen met de beste spreuken.
Maar jullie hadden het nooit kunnen aan zien komen. De muur aan jullie linkerkant ontplofde met een gigantische knal en viel naar beneden.
"Fred!" Gilde je, hij schreeuwde iets terug wat halverwege zijn zin werd onderbroken door de muur die op jullie viel. En toen blaasde je je laatste adem uit.De afgebroken zin van Fred op je pols lichtte op en doofde toen voor altijd; Ik hou va
JE LEEST
Harry Potter stuff ✔
Hayran KurguGeen aanvragen meer Wat er in dit boek voorkomt: Mijn reacties op Harry Potter ships✔ One-shots en soulmates ✔