In prišel je avgust, zadnji mesec počitnic... danes se bom dobila z Derekom! Komaj čakam, da mu skočim v objem in ga nikoli več ne izpustim. Okoli 4 je prišel pome in odšla sva v restavracijo. Tam sem zagledala Stacey po 2 mesecih, moram priznati, da se je zelo spremenila...
Videla sva jo z nekim moškim, bil je bolj visoke postave in oblečen je bil v črno, dal ji je neko kuverto. Z Derekom sva se delala, da je ne vidiva a ona naju je opazila, hitro je skrila kuverto in naju pozdravila. In takrat opazim nosila je Anastasiino ogrlico, tisto, ki jo je imela gor pred smrtjo!!! Spraševala sem se "kaj če je vpletena v njeno smrt???!!!!". In takrat se mi posveti, res tisti dan je imela v roki neko stekleničko, torej čakaj malo STACEY JE UBILA ANASTASIO?!!! Nemogoče sem si dejala, a dokazi so dokazi. Zatem je Stacey takoj odšla do svoje mize in tistemu moškemu govorila nekaj potiho in ga poljubila na lico. Ali bi lahko to bil njen fant?! In ja z roko v roki sta odšla iz restavracije tik zatem. Z Derekom sva preostanek večera preživela skupaj in takrat se je zgodila... najina prva skupna noč...
~naslednji mesec-prvi šolski dan~
In prišla je šola... Z Derekom sva odšla do 1 ure in takrat zagledam neki neznani obraz... bil je fant, srednje postave, modre oči in rjave lasi. Ime mu je bilo Dave, takrat sem se spomnila na Lauren, ki ji bi bil sigurno všeč, kako bi ji ga pomagala osvojiti... začela sem jokati in kar naenkrat se pred mano postavi Lauren, ki pravi "Sophia reši me!!!"... takrat izgine! Bila sem v šoko in začutila sem kot da bi me Lauren klicala k sebi...
Vse sem povedala Dereku in dogovorila sva se, da bova začela raziskovati ali je Lauren res mrtva. Vendar takrat pa nisva vedela, da bo to prinašalo posledice...
~dva meseca kasneje~
Z Dereku sva vsak dan hodila na policijo in spraševala "dober dan ali je kaj novega v zvezi z izginotjem moje prijateljice Lauren Smith?" vendar vsakič je bil odgovor ne... O pozabila sem povedati, da sva našla pred 1 mesecem telefon od Lauren na katerem je bil dokaz, da se je na dan izginotja dobila z neznano osebo...
Dnevi so minevali čedalje bolj hitro in hitro in počasi sem začela izgubljati vero, da je še sploh Lauren živa...
Takrat pa me pokliče neznana oseba "živjo Sophia dolgo se nisva slišala... Zaključi raje z tvojo majhno raziskavo, če hočeš še kdaj videti Lauren!" In takrat se mi je zameglilo prej očmi, Lauren je res živa vendar ne smem tvegati njenega življenja... Odločila sem se, da zaključim z raziskavo prek policije, ker sumim, da more biti nekdo od tam vpleten.
Z Dereku sva na skrivaj raziskovala še naprej, vendar odkrila nisva ničesar novega. Ko sem že skoraj obupala pa dobim idejo... Začela sem raziskovati kdo bi bil lahko vpleten v izginotje in se mi posveti dogodek iz restavracije. Poklicala sem Stacey in ji povedala vse... in kar za njo me pokliče neznana številka ter deja "vidim, da nisi upoštevala mojih navodil zato bo tvoja predraga prijateljica Lauren nosila posledice tvojih dejanj" takrat sem slišala krik, bil je od Lauren. Ter dejala "Če ji karkoli narediš ali vsaj skriviš las boš plačal za svoja dejanja" takrat pa je neznanec prekinil...
Z Derekom sva vse bolj sumila, da je vpletena Stacey. Stella nama je pomagala pri raziskovanju a žal...
Nekega dne je kar naenkrat izginila in nihče ni vedel kje je, nihče je ni videl... Policija jo je začela iskati... in tako....
Našli so njeno truplo ne daleč od mesta... Moja druga najboljša prijateljica je umrla!!! Z Dereku sva se odločila, da bova enkrat za vselej razkrinkala Stacey in da bo plačala za 2 smrti!!!
Naredila sva načrt, ki moram priznati je brilijanten a kaj, ko ga ne moreva izvesti saj je Stacey nekako izvedela za najin načrt in tako nama je zagrozila ter končno pokazala svoj pravi obraz. Dejala je " če komorkoli karkoli povesta, bosta vajina prijatelja Jax in Lauren plačala s smrtjo!" In tako je Derek izvedel zakaj Jaxa ni bilo že 3 dni v šoli, Stacey ga je ugrabila...Hvala za podporo v branju moje prve knjige. Prosila bi vas, da mi poveste, če vas kaj moti in kaj lahko še spremenim. Od zdaj naprej bom malo manj objavljala, ker se učim za šolo. Se vidimo naslednjič :)
YOU ARE READING
Ljubezen z sosedinim fantom
Mystery / ThrillerSem Sophia, punca z sanjami in pozitivo. To je moja zgodba, ki se je začela, ko sem spoznala Dereka.