Prvi poljub

275 12 0
                                    

Dnevi so minilo zelo hitro in kot sem zadnje dni opazovala sta se Derek in Anastasia skregala, tako zelo, da sta komaj spregovorila kakšno besedo med njima...
Bil je spet dolgočasen ponedeljek v šoli, a hkrati sem bila presrečna saj sem končno zbrala pogum ter vprašala Dereka "Derek vidim, da si zadnje dni kar slabe volje, kaj je narobe? Ali je to zaradi kina?" A on se mi je samo nasmehnil ter me pogledal v oči...
Bila sem malo prestrašena saj nisem vedela kaj se bo zgodilo, a v tem trenutko je on takoj obrnil pogled, zadnji dve minuti sva samo stala drug ob drugemu, spregovorila nisva nič. Nisva pa vedela, da naju opazuje jezna Anastasia.
Naslednjo uro sem bila presenečena, moje prijateljice Lauren ni bilo v šoli in prav tako ne Jaxa in tako je Derek vzel priložnost ter se usedel poleg mene in mi povedal vso zgodbo zakaj sta šla z Anastasio narazen...
Povedal mi je, da sta bila skupaj 2 leti od njunega srečanja na plaži in, da ni bil nikoli zares zaljubljen v njo, povedal mi je tudi da, če klepeta z kakšno punco je Anastasia takoj ljubosumna in, da ne ve zakaj ampak takoj, ko me zagledal je vedel, da sem jaz tista taprava... Zazvonil je zvonec in tako sva se skupaj odpravila k naslednjim uram, minilo je vse zelo hitro in po pouku me je vprašal, če bi bila njegova punca?!!
Dejala sem ja in tako se je zgodil... najin 1 poljub... bilo je tako romantično in zaželela sem si, da ne bi nikoli minil...

To je vse za danes, se vidimo zelo kmalu v naslednjih delih zaljubljena z sosedinim fantom... hvala za vašo podporo in branje :)

Ljubezen z sosedinim fantomWhere stories live. Discover now