[01. csajstop]

1K 76 2
                                    

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


» E l s ő    f e j e z e t – C s a j s t o p «

Pattanásig feszült a hangulat a Nissen középiskola étkezőjében, mikor William és a többiek megjelentek ebédszünetben a többi diák között. A csapat a szokásos sarokasztalánál foglalt helyet, mindeközben több tucat szempár szegeződött rájuk, néhány lány hangos sóhajt hallatott, az alsóbb éves fiúk nagy része az orra alatt motyogott valamit, látszólag igen feldúlt állapotban. Minderről viszont egyik Penetrator sem vett tudomást, pláne nem William, a russecsapat vezetője. Számára ez már annyira megszokott volt, hogy inkább azt furcsállotta volna, ha senkiből nem váltott volna ki reakciót az ő, és barátai jelenléte. Chris éppen azt ecsetelte, mi történt aznap reggel a bejárat előtt, s hogy miként tervezi becserkészni az új lányt, mikor Noah, a csapat legharsányabb tagja elkiáltotta magát.

- Csajstop!

Ebben a pillanatban, akármilyen lehetetlennek is tűnt, a diáksereg egyszerre fojtotta vissza lélegzetét, az elsősök szemöldöküket ráncolva értetlenkedtek, mindenki más krétafehér arccal várta a fejleményeket. Noah sokat sejtető vigyorral a képén bámult társaira, miközben karba fonta kezeit. Hirtelen meglibbent az étkezde ajtaja, majd a kilincs hangos csattanással találkozott a fallal, a belépő lány pedig halálra révedten nézett farkasszemet a Nissen többi tanulójával. Eva volt az, ismét bemutatkozott. Szégyenteljes léptekkel vonszolta el magát a helyiség lehető legfélreesőbb sarkába, majd óvatosan kihúzott egy széket, és lehuppant rá. A diákokat pedig nem foglalkoztatta többé a lány, újból a Penetrator asztal felé kezdtek kacsintgatni.

Chris hatalmas vigyorral a képén súgott oda valamit Williamnek, majd Eva irányába kacsintott, szinte alig észrevehetően. A lány zavartan pillantott félre, és inkább belefeledkezett telefonjába, nehogy újból találkozzon tekintete bárki máséval. Így hát William is meg tudta nézni magának a lányt. Nem látott rajta semmi kiemelkedőt, számára ugyanolyan átlagos volt, mint mindenki más. Hosszú, vörös haj, karcsú derék, mély dekoltázs, telt ajkak, hosszú lábak és egyszerű stílus. Nem is időzött tekintete sokáig a lányon, persze megjegyezte magának – mint Chris következő áldozata, semmi több.

- Chris, haver, szerintem még most stoppold le magadnak a csajt, mielőtt a többiek is elgondolkodnának a gólyák becserkészésén. – hajolt oda hozzá Noah a másik oldalról, s mosolya gunyoros grimaszba vágott át. – Vagy mondjuk én.

- Az új lány az enyém, Noah. Nem kell lestoppolnom, mert esélyed sincs nála. – Vetette oda foghegyről Chris.

Egy rövid pillanatig egymás szemébe néztek, mindketten érezték az előtörni készülő versenyszellemet magukban, főleg így, hogy Noah csajstoppot hirdetett. Egyértelmű volt tehát, a következő hetek nagy izgalmakat tartogatnak majd a Penetratorök számára.

SKAM » Penetrator PledgeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant