» H a r m a d i k f e j e z e t – S z ü l e t é s n a p «
Chris felvonta fél szemöldökét, és levakarhatatlan vigyor ült ki az arcára, ahogy Eva után bámult, míg az kereste barátnőit a hangos zene ritmusára ringó testek között. Vilde másodperceken belül a lány nyakába ugrott üdvözlésképp, majd mögé pillantott, és azonnal találkozott a tekintete a fiúéval, és valami mintha átvillant volna az agyán, karon ragadta az imént érkező vöröst, és magával húzta az italok irányába. Chrisnek több se kellett, elindult a nappali közepén álló kanapé felé, és levetette magát Penetrator barátai közé, akiket épp a harmadéves lányok szórakoztattak elképesztően rövid szoknyában és falatnyi felsőruházatban. A fiú a szájához emelte italát, közben a tömeget pásztázta, szerencséjére tökéletes rálátása nyílt a helyiség túlvégében diskuráló Vildére és Evára. Belekortyolt az italába, és megnyalta a száját, miközben kiszemeltjét méregette. Legszívesebben odahívta volna magához, hogy elszórakoztassa, nehezen tudott ellenállni a gondolatnak, hogy felpattanjon és félrehívja Evát egy szobába, hogy aztán kihasználja a helyzetet, de ahogy egyre csak bámulta a lány csinos alakját, hosszú vörös tincseit, ahogyan azok fedetlen vállaira omlottak, arca pedig merő pír volt, nem érezte helyesnek a perverz fantáziálgatást. Chris egy pillanatra összezavarodott saját gondolataitól, összeszűkült szemmel meredt maga elé, és éppen azon volt, hogy feláll és újból megszólítja a lányt, mikor valaki az ölébe huppant, kipréselve tüdejéből az összes levegőt.
- Szia! – Kiabált arcába a lány, s karjait máris Christoffer nyakai köré fonta. A mozdulatnak köszönhetően hófehér, mélyen dekoltált felsője szinte a fiú arcát súrolta.
- Selma? – Chris a döbbenettől egy pillanatra megütközött, és szemmel láthatóan kellemetlenül érintette alkalmi partnerének közelsége.
A lány valóban csinos volt, enyhén szoláriumbarna bőrét alig fedte valami, ám hosszú lábait egy térdig érő magassarkú csizmába bújtatta, fodros pólója pedig egész hasát szabadon hagyta. Sötétbarna haja és világos szeme volt, szív alakú arcán hatalmas mosoly ült, szája sarkában apró gödröcskék jelentek meg, orra körül pedig nevetőráncok húzódtak, pont ettől volt annyira elbűvölő. Chris alkoholmámorában szinte meg is feledkezett Eváról, ahogyan tetőtől talpig végigmérte az ölében ülő Selmát, és a hirtelen jött zavartsága kezdett elpárologni, ahogy egyik kezét partnere derekára tette, míg a másikkal szájhoz emelte poharát, és az utolsó cseppet is kiitta belőle. Selma hangosan felkacagott, és Chris fülébe súgott valamit.
Eva és Vilde az italokkal telerakott dohányzóasztal mellett álltak, és a Penetrator buliról beszélgettek. Vilde szemöldökei között halvány ránc jelent meg, Eva tudta, hogy újdonsült barátnője gondterhelt, de nem volt elég bátrosága rákérdezni, mi a probléma forrása, hiszen úgy érezte, nem ismerik még annyira egymást, hogy joga legyen bármi ilyesmihez. Ám Vilde nem csinált ügyet abból, kit milyen rég óta ismert, és pár perc semmitmondó csevegés után rátért a lényegre.
VOUS LISEZ
SKAM » Penetrator Pledge
FanfictionEgy eskü, ami összefűz. Egy eskü, ami darabora tép. Christoffer Schistad 18 éves, nőcsábász, és ízig-vérig Penetrator. Legjobb barátja, William Magnusson pedig a The Penetrators vezetője. Eva Mohn a Nissen elsőévese, aki nem kér a russból, és feltet...