Just problems

248 7 0
                                    

Eiza P.O.V

Pokucala sam im na prozor.Okrenuli se i bili blago rečeno,sjebani.Louis je krenuo prema prozoru i otvorio ga.

L:Eiza,sta ti dovraga radiš ovdje?

Ništa.Samo vi nastavite,rekla sam s osmijehom.Zapravo,pitam se kako sam i to uspjela reći,jer,čim sam se okrenula rijeka suza je krenula iz mojih očiju.Jedva sam došla do auta.Primijetila sam da Louis kreće za mnom.E pa ljubavi nisam ni ja budala.

Čim sam ušla u kuću uzela sam kofer i počela pakovati stvari.Ništa puno.Samo osnovno u nadi da neću sresti onog gada.Dok sam završavala s pakovanjem drugog ujedno i poslednjeg kofera pojavio se na vratima.

L:Eiza stani!

Pogledala sam ga s nevjericom i ironično se nasmijala.

L:Imam objašnjenje!

Nisam više mogla šutjeti.

-Imaš objašnjenje?Drago mi je jer ga imam i ja!Želiš čuti?

Ne čekajući da mi odgovori nastavila sam:

-Ti si samo jedan obični idiot koji vara djevojke na svakom ćošku.Kako sam samo bila glupa?Pa kad si prevario Eleanor sa mnom,koja nije bila trudna,koju si mogao ševiti kad si htio,nisam trebala očekivati da ćeš meni biti vjeran,pogotovo sad u petom mjesecu.Jadniče!Makni mi se s puta!

Krenula sam proći pored njega,no čvrsto me uhvatio za zapešče i pitao kuda.

-Imaš srama pitati kuda?Pusti me!I makni mi se s puta!Kako s puta tako i iz života!Ne zaslužuješ me!Ne zaslužuješ biti otac !

Gledao me,a onda me pustio.

L:Pusti da makar objasnim..

-Nema potrebe za objašnjavanjem kad sam vidjela sve vlastitim očima.Idi kod one kurve pa njoj objašnjavaj,meni ne trebaš!

         ****

Pripovijedač P.O.V
Ni sam Bog ne zna koliko joj je bilo teško.Ta bol,razočarenje,strah...Jedva je razaznavala ulicu od suza.Sad je mislila samo na dijete.Na malenu Angelu.Ne.Neće se zvati Angela kako je Louis izabrao.Imat će novo ime.I dok su joj se razne misli rojile glavom,auto je naglo stao i počeo škripati.

Eiza P.O.V

A fak.Pukla mi je guma.I šta ja sad trebam da radim sama ovdje u sred ove vukojebine ? Ušla sam u auto i uzela mobitel.Moram nazvati pomoć.Od prijateljica nemam koga nazvati.Mama nema auto,a od muških u imeniku jedino još imam Liama,Nialla,Zayna,Harrya i onog gada.Nazvat cu Harrya.Ustvari Zayna.Harry ima neki dejt.

-Hej Z..

Z:Eiza,jesi dobro?Ne zvučiš baš najbolje?

-Molim te dođi.Nalazim se (....)

Pukla mi je guma,a sama sam.Otišla sam od Louisa.A njeg ne zovi molim te..

Z:Šta?Molim?Ne idi nigdje,dolazim.

Veza je prekinuta.

Kako misli da ću otići negdje s puknutom gumom?

Moj um su preuzele loše misli.

Pripovijedač P.O.V
I tako,dok je neprestano plakala zaspala je.A onda je iz sna probudilo kucanje na prozoru.I to ne Zaynovo.Ne Louisovo.

****
Hvala svima koji čitaju priču.Znam da je dosadno na početku,ali bit će bolje.Ipak mi je ovo prva priča. :D
Ly <3

Between (Louis,Luc,Eiza)Where stories live. Discover now