You and I

157 6 1
                                    

Joj ljudi totalno sam nešto potresena.Ovaj nastavak zamišljam kao dio filma i koji je popraćen pjesmom "You and I".Tako da vam preporučujem da je preslušate par puta dok čitate nastavak i pokušate ga realizovati u glavi :)

Želim napomenuti da će nastavak biti duži iako će biti dosadan na sredini nastavka će se zakomplikovati :)

Harry P.O.V

-Dečko?

L;Da,šta je tu čudno?

-Ali,Louis i ona..imali su bebu..

L;Stari moj,prezire ga.Prezire i njihovo zajedničko dijete.Nije moja krivica..

-Ali..Ali to je nemoguće..Voli ga..Eiza gabne može mrziti..

L;Shvati je.Kako bi tebi bilo da te djevojka prevari s polubratom?

-Prevario je sa polusestrom?Ona nema polusestru!

L;Ima.Vjeruj.Niko ne zna.Pa čak ni Louis.I ona je danas saznala.

-Koji ku...

Dokt;Ko je s gospođicom Gonzalez?

L;Ja!

Pri izlasku doktora svi dečki su skočili ali su ostali malo podalje da ne bi bilo problema s Lucom.Djeluje kao normalan tip iako ga ne mogu podnijeti jer je Eizin dečko.Ja još uvijek ne vjerujem da je Eiza tako brzo našla nekog novog.A i šta je bilo za očekivati.Našao je i Louis zašto ne bi i ona.Samo što je problem što Louis ne voli Cher a za Eizu nisam siguran.I ko joj je polusestra?Luc je završio s doktorom.

-Što kaže?

L;Dobro je.Već sutra može kući.Sada prima infuziju.Možemo je posjetiti ti i ja ali na nekih 15-20 minuta.

-Hvala Bogu.Možemo li odmah ući?

L;Hajdemo.

Izgledala je tako blijedo,bespomoćno.Da je tu bar Louis,da je poljupcem vrati u život.

Kroz osmijeh je jedva progovorila Harry...Prošli su me trnci tijelom.Luc joj je prišao i poljubio je.Ne mogu da vjerujem da su skupa.Nešto joj je šapnuo a ona se tiho zakikotala i kimnula glavom a potom je Luc izašao iz sobe.

-Kako si?

E;Dobro..Harry šta se dogodilo s Louisom?

-Kako znaš?

E;Osjetila sam Harry.Meni je pozlilo dok sam bila vani s Lucom.Osjetila sam da nije dobro.

-Ima tešku operaciju...Neki Mike ga je navukao na to da vam je dijete živo i da će mu dati informacije gdje živiš a on je kao lud otišao tamo i odnio sa sobom 1 000 000 koje je Mike uzeo pritom upucavši Louisa u abdomen....

Niz lice su joj se kotrljale suze.Jedna po jedna.A onda je počela jecati.Voli ga.Sad sam siguran.

E;Bit će dobro,Harry,zar ne?

-Naravno..

Prišao sam i zagrlio je.O Bože kako se osjećala bol i težnja u zraku..

Pripovijedač P.O.V

I iz njegovih smaragdnozelenih očiju su krenule suze.Pitao se zašto li su samo tako tvrdoglavi oboje.Umiru od ljubavi,a s drugim su osobama zbog tvrdoglavosti i ponosa.Lagano se odmaknula od njeg i značajno mu se nasmiješila.Laganim pokretom ruke je obrisala suze.A onda joj je on postavio dva velika i veoma teška pitanja.Zašto je s Lucom i voli li Louisa.Na prvo pitanje je odgovorila objašnjenjem da ga mora zaboraviti a na drugo je samo klimnula glavom koju je okrenula prema prozoru kroz koji joj je mjesečina obasjala obraze niz koje su opet krenule suze.Doktor je upozorio Harrya da mora izaći.Na izlazu ga je zovnula.Okrenuo se i nasmijao joj se.Zamolila ga je da nikome ne kaže da ga još uvijek voli.Samo joj je potvrdio tako što je zatvorio oči i oblizao usnicu.Izašao je a suze nisu mogle da ostanu više u njegovim očima.Plakao je kao malo dijete jer nije mogao izdržati toliku nepravdu.Nepravdu jer se osoba koja mu je kao brat i najbolja prijateljica muče i uništavaju ljubavlju koja im nije suđena...

Eiza P.O.V

-Doktore,molim vas recite mi kako je Louis Tomlinson..

Dokt;Operisan je.Još uvijek nije pri svjesti no prebačen je u sobu.Svi dečki su otišli kod njeg osim onog što je sa Vama.On je otišao ispred da popije kafu.Bar mi je tako rekao..

-Molim vas,možete li mene pustiti..Ja..Ja moram vidjeti Louisa...

Ponovno sam počela plakati.Nisam se mogla suzdržati..

Dokt;Znači li vam Louis?

-Više nego što možete misliti.Imali smo dijete.Trebali smo se vjenčati..Ali...

Dokt;Ne brinite.Idem vam pripremiti lijek i onda ga možete ići vidjeti.Ali vas moramo zadržati minimalno do sutra.

-Uredu.Samo recite Lucu da može ići kući.

Dokt;Govorio sam mu ali ne želi.

-Kvragu..

Nema veze onda,samo idite po lijek da ga mogu ići vidjeti..

Doktor je izašao i čula sam ga da priča s Harryem kojeg je uputio u sobu kod Louisa.

Vratio se s lijekom i pomogao mi da ustanem.Izveo me iz sobe i rekao mi u kojoj je sobi.Krenula sam polako ali sigurno.

Pripovijedač P.O.V

O Bože kako je izgledala jako ta žena,a zapravo je bila krhka kao leptirić koji nakon jednog dana svoj život nastavlja kod Svevišnjeg,kao pčela kojoj su pokvašena krila u oluji,kao maleno meče bez majke.Sa svakim korakom prema njegovoj sobi snaga joj se povećavala.Ali,kada je kroz prozor sobe vidjela njegovo nemoćno tijelo na krevetu.Dodirom kvake momci su podigli pogled.Gledali su je zbunjeno i izgubljeno.Svi osim Harrya.On je to očekivao.Nije ni obratila pažnju na njih.Doslovno mu je pritrčala i uhvatila ga za ruku.Bila je tako beživotna.Srce joj je lupalo.Okrenula se prema kovrdžavom princu i dala mu neki pogled koji je on protumačio baš kako je ona htjela.Izašao je iz sobe s dečkima.Brana je pustila.I ono malo maskare što je imala je sada završilo na njegovoj postelji dok je ona grkljala i doslovno grlila njegovu ruku..Pričala mu je kako ga voli,kako je sve namještaljka ali i kako je kriv što je ipak posustao pred osobom koja joj je polusestra.Pričala mu je kako je zamišljala njihov život,kako bi odgajali svoju malenu i još jednog dječačića.Kako bi imali svoju kuću koja je udaljena od grada.S velikim dvorištem po kojem njihova dječica trčkaraju...Pričala mu je i o sadašnjem životu.O agenciji.O smrti majke.O svemu.A kada je krenula ka svojoj sobi na vratima mu je počela pjevati stihove njene omiljenje pjesme koju joj je o  često pjevao..Dok je izgovarala stihove"..we can make it till the end.." napustila je sobu pritom ostavivši poljubac na Louisovim usnama.A on kao da ga je osjetio.No,nije ga uspjela vratiti u život..

Nakon što je izašla i dalje je pjevušila dio refrena i nepokušavajući da zaustavi suze...

Veeeeeoma dug nastavak,i nema puno zapleta no u sljedećem će biti.Ja imam neki osjećaj da vam se ne sviđa priča i razmišljam da je prestanem pisati.Uvjet su 3 zvjezdice i jedan komentar.I recite mi da li da nastavim ili ne...

Ly <3

Between (Louis,Luc,Eiza)Where stories live. Discover now