Forgive

106 5 1
                                    

Pripovijedač P.O.V

Kad je izašla svi su pogledi bili upereni u nju.A ona nije više mogla izdržati.Kako je ugledala njegovu beživotnu sliku i ona je izgubila svu snagu koju je nakupljala u sebi.I svi dečki ispred su je u mislima hvatali ako padne ali niti jedan joj se nije usudio prići,zašto,ni sami nisu znali,ali znali su da ga voli.Svi su to znali.Čitav svijet.Gomila fanova koja je Bog sami zna kako saznala,i koja se upravo nalazila ispred bolnice s transparentima tipa:'We love you Louis','Lou,you are angel','Eiza make him strong','Liza forever', i mnogi drugi.Produžila je u svoj sobu,te zajecala u već nakvašeni jastuk s milion pitanja u glavi.A najčešće su se vrtila ona poput:'Bože,čime sam ovo zaslužila' i 'Čime sam ovo skrivila'.Bez odgovora je zaspala večeras.I vjerovatno još dugo neće imati odgovora zbog glupog ponosa.

Dok su zrake sunca probijale kroz štit njenih gustih trepavica ona je obamrlom rukom uhvatila glavu koja je nekim čudom više nije boljela.Osjećala se odlično dok se nije sjetila svog Louisa.Da,njenog.Odlučila mu je sve oprostiti i dati mu šansu.Možda je tako najbolje.Najbolje za oboje.Pardon, sve troje.Sada imaju princezicu o kojoj moraju voditi računa i pružiti joj sve u životu.Doktor je ušao i objasnio joj da ako želi može napustiti mjesto za druge bolesnike ali za četiri sata mora doći u kancelariju da joj da otpusno pismo.I nagovijestio joj je da je pozvao njenog dečka tačnije Luca da dođe po nju u 14:00.

Blago se nasmijala te zahvalila doktoru.

Odlučila je za to vrijeme obići Louisa.Dok se približavala njegovoj sobi osjećala je snagu i netrepeljivost.Jedva je čekala da postanu mala porodica.Ušla je u sobu i na podu vidjela Zayna i Liama kako spavaju.Harry nije bio tu a Niall se razdragano nasmijao kad je vidio te se sageo prema Louisu i šapnuo mu nešto.Pa Louis je budan.Bila je nevjerovatno sretna.Niall je probudio onu dvojicu i istjeravajući ih iz sobe izašao s njima.Pritrčala je krevetu s ogromnim osmijehom koji je splasnuo istog trenutka kad je on odmaknuo glavu u drugu stranu.

Bila je zbunjena.Pa ona je ta koja treba da bude ljuta,mislila je.

Napokon je skupila hrabrosti i progovorila:"Ne razumijem.."

Očekivala je da će reći da se šali,ali nije rekao,nego je lomljivim glasom počeo:"Ne razumiješ?Razumiješ,i više nego dobro.Od kad imaš taj plan?Od kad smo se upoznali,a?Pa malu si cifru izabrala,mogla si veću.Ipak si me smatrala mašinom za pravljenje novca,zar ne?",i nedopuštajući joj da išta kaže nastavio je,"I,kako si mogla biti s njim i sa mnom u isto vrijeme?Namjestiti onu djevojku i glumiti da si povrijeđena?"

Jadna Eiza,od muke nije znala šta da kaže.Suze kao namjerno nisu htjele da krenu iz njenih očiju.Kao da su se slagale s Louisovim riječima.Samo je progovorila :"Ja,ja....."

"Ma šta ti?",progovorio je ljutitim glasom gledajući je pravo u oči,"Hoćeš reći da izmišljam?Mogu ti reći da si veoma dobra glumica.I,neću reći fanovima istinu o tebi,jer sam ipak dovoljno velik čovjek da ne mogu dozvoliti da oni ubiju nekog."

Nadam se da je nastavak ok.pisala sam ga u trećem licu pa se nadam da je dobro.Odlučila sam da nastavim pisati bez obzira na sve jee pišem za svoju dušu što bi se reklo haha.Priča uopšte neće teći kako sam zamislila prije nego skroz drugačije.To je to za sad :).

Between (Louis,Luc,Eiza)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ