****nakon pet mjeseci wehewe****
Eiza P.O.V.
Mogu vam reći da je meni i Louisu super iako se tajno viđamo.Imam mnogo informacija za vas.Prva:Tina je postala Directionerka i luda je za Niallom haha
Druga:Trudna sam
Treća:Luc misli da je njegovo dijete
Četvrta:Luc ne zna da sam u tajnoj vezi s Louisom
Peta:Danas idem s Louisom u posjet njegovoj porodici i to tajno
Nakon što je Louis došao po mene trebali smo prvo svratiti u prodavnicu po neke poklone međutim odmah na izlazu novinari su nas uhvatili skupa i uslikali.Louis je otišao tamo i nudio im novac da ne objave vijesti ali nisu htjeli popustiti.Kad se vratio u auto bio je bijesan te sam mu uzela desnu ruku i prstima pravila kružne pokrete po njoj ne bih li ga smirila.Uspjelo je.Upalio je auto i ubrzo smo bili kod njegovih.Pomogao mi je da izađem iz auta te su nas kulturno dočekali.Međutim,u dnevnom je sjedila Eleanor koja se nezadovoljno nasmiješila Louisu i meni kad smo ušli.Louis je poslao upitan pogled svojima međutim oni su se pravili ludi.Kada sam otišla u kuhinju po vodu za mnom je došla Eleanor.
-"Čujem da si trudna."
-"Pa dobro čuješ",rekla sam te se nasmijala cinično.
-"E pa osim što dobro čujem dobro i znam da je dijete Louisovo.I kunem ti se završit ćeš mrtva i ti i tvoje kopile a Louis će biti moj",rekla je te namignula noseći kafu u dnevnu sobu.Imala sam osjećaj da mi se tlak digao i više nego što je trebao ali sam se ipak smirila i uputila u dnevni glumeći da je sve u redu.A zapravo ništa,ali baš ništa nije uredu !
Prišla sam Louisu i zamolila ga da idemo.Prepadnuti se digao i odmah uputio prema autu.Dok smo se vraćali već je polako padao mrak a meni su suze same krenule.Valjda hormoni neki vragovi.Zaustavio je auto na proširenju i pitao me pitanja tipa:'što ti je?jesi dobro?hoćeš doktoru?'
-"Dobro sam Lou,samo mi je drago što si tu",rekla sam te nabacila fake osmijeh
Poljubio me te se ubacio u traku i nastavio vožnju.Stigla sam prije Luca i vidjela sretnu Tinu u dnevnom.
-"Što se moglo desiti pa si ti tako sretna,hmm?"pitala sam se
-"Ovaj,Niall i ja..mi smo ovaaj..mislim pitao me za vezu..i ovaaj ja sam...ovaaj pristaalaa.. hah "
-"O moj Bože pa to je divno,čestitam ljubavi"
-"Hvala i nadam se da ćete i ti i Louis javno moći pokazati svima vašu ljubav"
-"Jednog dana hoćemo"rekla sam nasmijano mazeći svoj stomak.
Noćas Luc ide na put na dvije sedmice tako da ću te dvije sedmice provesti s Tinom i Lou i Louisom hah.Noćas sam ispratila Luca što je značilo duže spavanje.Međutim,Tina me probudila veoma rano nabijajući mi neke magazine u oči.
-"Daj pusti me da spavam"..
-"Iz,znaš da bih te pustila,ali Louis i ti ste u novinama"..
Na tu rečenicu sam automatski bila razbuđena i kao sumanuta čitala tekstove i gledala slike.
Najviše me iznervirala izjava Eleanor Calder koja glasi ovako:'Pa vaše izjave su točne.Louis i Eiza su bili u tajnoj vezi dok je bio sa mnom te je i njeno dijete koje ima i s kojim je trudna,Louisovo.Stvarno ne znam šta da kažem osim da se to moglo očekivati od osobe poput nje ali ja ću se boriti za Louisa bez obzira na sve"
Kučka,pomislih.Prekinuo me telefon i zvao me Louis.Pretpostavljam da je bio ljut.
-"Ljubaaavi,volim teee"
-"I ja tebe no ti izgleda nisi čitao novine jutros?"
-"Jesam,i zato sam ovako raspoložen.Imamo dozvolu menadžmenta i veću podršku fanova nego za Eleanor"
-"O Bože!" skiknula sam od sreće.
-"A sad pakuj stvari i preseli se kod mene ostavi to govno od Luca.Ja ću doći po tebe"
-"Važi bebo",rekla sam te prekinula vezu.
Ušla sam na twitter i vidjela bezbroj poruka i statusa u znak podrške.Rekla sam Tini da se selim te mi je ona rekla pomoći oko stvari dok ja pišem oproštajno pismo Lucu.
Dugi je trajalo no konačno sam ga napisala iako je kratko:"Dragi Luc;
Vjerovatno ćeš iz novina saznatu da se udajem za Louisa i da nosim njegovo dijete a ne tvoje.Mnogo mi je žao što sam te lagala ali jednostavno nisam znala što da radim.Žao mi je što te ostavljam na ovaj način ali drugog nema.I sam si svjestan da te nikada nisam mogla voljeti jer imala sam ljubavi samo za Louisa.I napokon mogu biti sretna a i tebi je vrijeme da budeš sretan s nekom koja te zaslužuje,za razliku od mene.Hvala za sve što si uradio za Lou i mene.Nedostajat ćeš nam <3
Eiza
Napokon,sretna sam.
Još jedan nastavak do kraja.Neće biti druge sezone.Nastavaj ću napisati u toku dana ili sutra jer mislim da je dosta za noćas haha
ESTÁS LEYENDO
Between (Louis,Luc,Eiza)
FanficEiza je 24-šnja djevojka koja je zaljubljena u Louisa,s kojim je čak trudna.No što se desi kad ga uhvati u preljubi?Kada se desi neočekivano?Kada bend izgubi dobru reputaciju zbog Louisa? Mnogo komplikacija.Dosadno veoma na početku,no s vremenom pos...