Eiza P.O.V
Slušam advokata i ne vjerujem.Najgore od svega je što i ja moram početi raditi za tu agenciju ako želim da spasim Helenu i Louisa.
Nakon tri i po sata uljudno sam se pozdravila i izašla.Ovo je stvarno previše za mene.Toliko novih saznanja,izazova i prepreka je preda mnom.Hiljadu pitanja a nigdje odgovora.Ušla sam u auto i zaputila se prema toj glupoj agenciji.Srećom,nije bila daleko,nekih par kilometara od advokatske kancelarije.Dok sam bila u jednoj ulici koja je bila veoma pusta za razliku od drugih,iz haube se počelo pušiti.Auto se samo zaustavilo.Izašla sam da vidim šta je ali nisam se mogla snaći ondje.Nisam imala koga nazvati za pomoć.Kada sam krenula da uzmem telefon prišao mi je dečko u crnoj dukserici.
xX;Trebaš pomoć?
-Može se reći. :)
xX;Onda mi pridrži duksericu dok vidim šta je.I da,ja sam Luc.
-Eiza,drago mi je.
L;A tek meni. :D
Louis P.O.V
Ko je Mike?Odakle mu te slike i odakle mu ideja da spominje moju kćerku koja je mrtva?
Poslao sam mu poruku;
-Ko si ti?
M;Šta misliš?
-Ne glumi nekog frajera ako misliš da ćeš mi uzeti lovu na tu jadnu foru.Jadan si.Zaista.
M;Misliš?
Poslao mi je slike Eize kako drži tu bebu.Dovraga!Zašto bi mi lagala?Možda to nije naša kćerka?
Pitanja su se gomilala.
Opet je poslao poruku.
M;Ako želiš da saznaš više informacija,ponesi 1.000 000$ i moći ćemo razgovarati na miru.Nađemo se (....) u 22.00 večeras. ;)
Da li da odem?Šta ako on samo želi moj novac?Ili me žele ubiti?Šta ako je Eiza potplatila nekoga?Moram razgovarati s dečkima.
Prippvijedač P.O.V
I tako dok je on tražio problem na autu,ona je stajala naslonjena na auto dok joj je smeđa kosa bila zavezana u rep.Uska košulja,pri vrhu otkopčana dva dugmeta i uske farmerice.To svakog muškarca mami.Pa i Luca.Iako je bio svjestan da je tu poslom.Da treba da se zbliži s njom,da joj ubije kćerku,imao je neki čudan osjećaj.Imao je potrebu da umjesto da joj naudi da je zaštiti.Da je brani za cio život.Ako je potrebno da joj da svoj.Samo da ga ona voli.To je bilo s jedne strane.S druge je bio Mike sa svojim prijetnjama za nju i njega.Stvarno,put do sreće je težak.
Luc P.O.V
-Eh draga moja,nema šanse da ja ovo napravim.Crijevo je puklo.Jedina mogućnost je da pozoveš pomoć na putevima no poprilično je kasno pa će te veoma skupo koštati.Imaš dvije mogućnosti da ideš sa mnom na piće ili da noćiš sama u ovoj zabiti?
E;Radije idemo na piće,a ja ću doći sutra s majstorom.
-Hvala ti.Tamo u blizini je moj auto pa idemo.
E;Da..
Uzela je mobitel i čuo sam je kako govori ; " Marija,doći ću malo kasnije,auto mi se pokvario a udaljena sam od stana veoma pa te molim da ostaneš tu s njom.Hvala ti.
Vjerovatno nekoj prijateljici koja joj čuva bebu.
Do vraga,šta je ona uradila Mikeu da je ovako kažnjava?
Znam da je dosadno,no stvarno nemam inspiracije a ni vremena.No,ipak sam se potrudila da vam napišem bar nešto.Opet isti uvijet.Jedan komentar za nastavak :)
Ly <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Between (Louis,Luc,Eiza)
FanficEiza je 24-šnja djevojka koja je zaljubljena u Louisa,s kojim je čak trudna.No što se desi kad ga uhvati u preljubi?Kada se desi neočekivano?Kada bend izgubi dobru reputaciju zbog Louisa? Mnogo komplikacija.Dosadno veoma na početku,no s vremenom pos...