Luc P.O.V
-Eiza!Eiza!
-Zovite hitnu,odmah.
Ne znam šta joj se desilo i kako ali najednom se srušila.I Louis.Opet on.Zašto imam osjećaj da ga nije preboljela?Stigla je hitna pomoć.Osjećam se kao u filmu.Ne znam zašto.Ubijao sam,bježao s mjesta zločina,ali ovo je prvi put da se ovako osjećam.Prvi put sam izgubljen,izbezumljen,osjećam strah.Da,bojim se prvi put u životu a to je strah da ću je izgubiti...
XXX;U autu dođite za nama.Vodimo je u Londonsku bolnicu,hitan je slučaj.
Uzeo sam ključeve i krenuo za njima.Na negdje pola puta mi je zazvonio mobitel.Mike.Dovraga,šta on želi?
-Reci?
Mike;Gdje si?
-U frci sam,pričat ću ti sutra.Trebaš nešto?
Mike;Ranio sam Tomlinsona maloprije.Najgore je što zna ko sam.Moram lažirati svoju smrt i povući se.Moram pobjeći.
-Vidjet ćemo sutra!
Mike;NE!NEĆEMO SUTRA NEGO SAD!
Prekinuo sam i isključio mobitel.
Zašto mu je to trebalo da ga rani?
Pa čekaj malo.Tomlinsona je ranio maloprije,a maloprije je Eiza dobila gušenje uz spomen njegovog imena.Predosjetila je?
Harry P.O.V
Louis je u sali.Vade mu metak iz stomaka.Kažu da će biti dobro ali nisam siguran.Bojim se za njega.
-Ljudi,moramo nazvati Eizu.Treba znati.
Niall;Slažem se.Idem je nazvati.
Niall je otišao da nazove Eizu a drugi dečki su bili uplakani i istraumirani.Već dva sata nisu progovorili ni riječ.
Niall mi je trčeći prilazio.
Niall;Eiza..Eizu je dovukla hitna pomoć.Nešto joj se desilo!
Na to su momci kao ošinuti skočili.
Zayn;Gdje je?
Niall;Ne znam.Neki dečko je s njom.On je na odjelu 5 ispred sale.
Zayn;Kučkin sin!
Liam;Idemo do njega.
Krenuli su a ja sam kao ukopan ostao na mjestu dok me Niall nije povukao za ruku.
Na odjelu je i dalje stajao on.Tako mi je poznat uff.
Zayn mu je prišao i udario ga šakom.
Z;Skote!Gdje je Eiza?Što joj se desilo?I ko si ti dovraga?
Luc;Ja sam Luc.Eiza je dobila gušenje i ne znam šta se dešava.A za vas muslimane nije ni čudo što kažu da ste teroristi,rekao je uz podrugljiv smijeh.
Z;UBIT ĆU TE!!
Skočio je na Luca i jedva smo ga odvojili.Osiguranje nas je za malo izbacilo no jedva smo ih uvjerili da će sve biti dobro.
Poslije sam mu prišao i upitao ga;
-Odakle znaš Eizu?
L;Komplikovano je.
-Šta si joj ti?
L;Kako je vaš prijatelj Louis?
-Šta si joj ti? upitao sam već povišenim tonom.
L;Ja..Ja sam joj dečko.
Izvinite što ste čekali međutim stvarno nemam inspiracije pa se trudim da vam napišem ipak.
U sljedećim nastavcima će Louis saznati gdje živi pa će se situacija opet malo zakomplikovati :)
Nadam se da je dobro
Uvjeta nemam jer je nastavak loš i sutra bi trebao sljedeći
Ly <3
YOU ARE READING
Between (Louis,Luc,Eiza)
FanfictionEiza je 24-šnja djevojka koja je zaljubljena u Louisa,s kojim je čak trudna.No što se desi kad ga uhvati u preljubi?Kada se desi neočekivano?Kada bend izgubi dobru reputaciju zbog Louisa? Mnogo komplikacija.Dosadno veoma na početku,no s vremenom pos...