Hayatımızda bazen çoğu şeyin imkansız olduğunu düşünürüz. Bu düşüncelerimizi hiç bir yere sığdıramayız ve imkansız deyip unutmaya çalışırız. Ama her zaman şunu unutuyoruz hiç bir zaman imkansız diye bişey olmamıştır. İmkansız diye bir kavram yok aslında bu sadece bizim kafamızda oluşturduğumuz bir duvar, engeldir. Bazen birini seversiniz. Deliler gibi seviyorsunuzdur ama sonucun kötü olma ihtimalinden dolayı bu ilişkiye imkansız deyip içinize atıyorsunuz. İşte o ilişki hiç bir zaman imkansız olmadı. İmkansız aşk gibi şeylere hiç bir zaman imkansız gözüyle bakmayın. İmkansızlık diye bir şey yok.
Her zaman bir şans vardır. Gerek az gerek çok olsun ama hep bir şansınız olmuştur. Bu şansını istediğin zaman kullanabilirsin bu senin elinde. Sadece doğru zamanı beklemelisin ve o zamanın geldiğine inandığın an o şansını kullanmalısın. Gerekirse olumsuz olsun ama içinde hiç bir zaman heves olarak kalmasın.
Benim hiç bir zaman imkansız diye bir engelim olmadı kafamda. Her zaman şansım olduğuna inandım ve inanmaya devam ediyorum. Çünkü kendi kafamda o şeyi engellemek istemiyorum. Sende böyle düşünürsen belki daha iyi bir hayat sürebilirsin. Belki sende mutlu olursun. Tabi bu şansınızıda fazla zorlamayın.
Hiç bir zaman unutmayın imkansız diye bir şey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın İçinde Kaybolmak
Teen FictionHayatın size yaptığı her şeyin içinde kaybolup, kendini bulmasını zorlaştırmasını anlattım.