Kaç Günlük Hayat

13 1 0
                                    

Hayat her zaman kısadır aslında sadece 60 yıl gibi bir süre. Böyle deyince uzun geliyor tabi. Fakat şuan dönüp eski yıllara bakınca daha dün gibi gelmiyor mu? Hepimizin sayılı günleri var şu dünyada. Kim bilir belki yarım saat belki daha kısa. Bu kısa hayat içinde birini üzmek veya birinin seni üzmesi değer mi?

İnsanlar birbirini bazı insanlarda kendini çok üzer. Neden bunu yaparlar hiç düşündün mü? Ben düşündüm. Bir başkasını üzmemek için kendisi üzülen insanlardan bahsediyoruz. Senin karşına hiç mi çıkmadı böyle insanlar. Ona bir şey olacağına bana olsun veya o üzüleceğine ben üzüleyim diyen bir insan. Böyle insanların kıymetini bilmeliyiz her zaman. Özellikle şu günlerde onlara sahip çıkmalıyız çünkü bu devirde senin yerine üzülecek veya ağlayacak kaç kişi var? Cenazene gelip senin hakkında iyi bir şeyler söylecek kaç kişi var? İşte bu konuda kendi adıma seviniyorum. Bu dünyada yaptığın iyiliklerin hiçbiri karşılıksız kalmayacak çünkü. Buna inanması güç. Bazen oturup düşünüyorum ben ölsem cenazemde ne derler. İyi şeyler söylecekler illaki olur fakat bana göre arkamdam küfür edecek çok kişi var gibi geliyor.

Başta demiştim hayat kısa diye bunu kendi cenazeni düşününce anlıyorsun. Arkandan ağlayanları, seni sevenleri hayal ettikçe anlıyorsun işte. Peki insanlar neden arkadan iyi konuşmasın? Niye mi sen onlara iyilik yaptın mı ki senin hakkında iyi konuşsun. Sen ona saygı mı duydun? Onu sevip kolladın mı? Onun için bir şeylerden feda ettin mi ki kendinide, arkandan iyi konuşmalarını istiyorsun. Bişey söyleyeyim mi? Sen çok bencil bir insansın. İşte sana böyle dememeleri için insanlara iyi davran. Sana değer verenlere sende değer ver ki onları düşündüğünü anlasınlar.

Hayatın İçinde KaybolmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin