Nora

2.4K 62 10
                                    

Život je kurva.Zasto tako mislim?E pa i vi bi ste tako mislili da ste ja...sa 12 godina starci su mi umrli u prometnoj nesreći i sad sam kod bake...čudna je ona ženica,ne prića puno al uvijek je tu da mi pomogne.Jedino sta mi je ostalo od moje majke je ogrlica koji ima poludragi kamen bar mi je baka tako rekla..ogrlicu ne mogu skinuti ne znam zašto,a i ne želim meni se bas sviđa.Imam brata starijeg brata koji se odnosi prema meni kao petogodišnjakinji makar je stariji samo 2 godine..naći ja imam 16 a on 18 tako da ja tek krećem u srednju a on završava ako ne padne razred dakako..

Sijećanjsko sunce je sijalo kroz poluotvorene rolete.Ponedeljak je najgori dan u tjednu..Jedva sam se digla iz kreveta i protegnula se.Polako sam krenula prema kupaonici.Nemam svoju,nisam ja bogata kuckica..I naravno moj je brat u kupaoni,tušira se i pijeva o moj Bože i to single ladyies! O Kriste!

'Davide!Pederu!!Šta to pjevaš??' viknula sam se i pukla smijat

'Nora!' po glasu čujem da je zbunjen..izletio je iz kupaone 'Mislio sam da spavaš?'

'Vjeruj mi ti i tvoje pjesme..to može probuditi i gluhog čojeka' namignula sam mu i odvalila se smijati

'No,pjevaču jesi li završio?' 'Da,jesam samo da osušim kosu' 'Glupane imas 6 cm kose! Kaj ti imas sušiti?' nasmiješio se i vratio u kupaonicu..Đubre jedno.Gdje je baka?

Došetala sam se do frižidera i otvorila ga.Prazan je,naći baka je u dućanu.A bar ima mlijeka i kaka...

'Daj i meni jedan napravi.' David se stvorio iza mene s puppy facom 'Napravi si sam.Nemaš tri godine.' 'Kako si zlobnaa..' 'Jesam i ponosim se time!''Plizz,pliz' 'Već si ga mogao napraviti' 'A molim tee' 'Ne,njet,nicht,no.Kaj ne razumiješ?' uzela sam kakao i otišla u dnevnu i upalila štrumfove.. 'Nora 10 sati je jel imas nulti?' 'Kaj te briga?Od kad se ti brines za mene?' 'Pa naravno?Jel ideš s Aurorom i onim dečkom?Kak se on ono zove?' 'Oskar.Zove se Oskar i da idem' 'Aha.E pa ne znam.Ides s menom i ja imam nulti.' 'Otkad ti ides na nulti?' 'Paa,evo od danas.I od danas ides stalno s menom!' 'Kaj ti pokušavaš?' 'Ja sam ti brat i ti me moraš slušat!' 'ja ne moram ništa i kj si se sad umislio?' 'Kaj se opet svađate?Čujete se do ceste!' 'Baka reci mu da prestanee!' 'Ne,ne ti reci njoj da me sluša!' 'Neću te slišat' 'oćes!' 'Nora Davide mir!! Davide koliko ja znam ja sam joj skrbnik ,a ne ti i mene mora slušati' isplazila sam jezik Davidu 'A ti nemoj lakrdije radit!' sad je on meni isplazio jezik 'A sad spremit torbu i sebe i Davide ti odvezi Noru u školu i pokupi njezine prijatelje.Uredu?' 'Da baka.' 'Da bako.' 'Kaj oćete za dorućak?' ja i David u idti glas 'PALAČINKE!' 'hahahah dobro' Nažderali smo se da smo mogli jedva disat i već je bilo 11 još se moram spremiti.Odlučila sam za jednostavnu kombinaciju crnih,uskih traperica i svijetlo plavu majcu i bijelu vesticu.Kosu svezala u visoki rep i stavila maskaru i svijetlo rozi labelo i to je to.Inaće ja imam smeđu kosu'i smeđe oći.Kosa mi je malo duža prijeko grudi mi je..Moj brat ima crnu kosu i smeđe oći i za 2 glave veći od mene..'Micaa si gotova?' 'Jesam' 'Nisam tebi govorio govorio sam Ljumi' (Naš ruski sivi mačak) 'Đubre!' 'Kravo!' 'Idiotu!' 'Prasice!' 'Dosta!Ajde u školu da vas ne gledam! I ne čijem!' Obukla sam debelu crnu jaknnu i crne marte i krenuli smo..

Škola

NULTI SAT

'Super opet si u crnom' 'Joj Aurora opet si u bijelom' 'Crno bijeli svijet,crno bijeli svijet' Poćele smo pjevat dok smo vani na snijegu čekale da nas puste u školu.. 'Di je Oskar?' 'E Rori Oskar se zove ko onaj vampir u crtiću' tresle smo se i od zime i od smijeha kak je hladno' sošao je i Oskar 'No shit Sherlock?' odvratila sam mu 'Kaj je tebi danas tebi?Oni dani u mjesecu?' 'Joj Oskare šuti,pusti ju na miru!' 'A kj je tebi i ti si nadrkana?' 'Aj da te ošamarim pa da vidimo?' 'Joj pa vama je hladno dođite' Oskar je zagrlio obje i moram priznat da mi je bilo toplije.."rrrrrrrrrrr" zvono sad možemo u školu na njemački..Sa nama ide i A razred inače ja sam B.U A razredu ima komada ja i Aurora lijepo smo si sjele iza njih u nadi da im nešto ispadne

PRVI SAT

Prvi sat Engleski jej i raska onako za dobar dan.Kod raske moram sjedit s Marinom..on je tip dečka koji bi sve napravio za curu al je ružan i odvratan.juk..'Učiteljice može te me molim vas ko boga premjestiti?' 'Razmisliti ću..nego imamo novog učenika pa se nadam da cete ga prihvatiti kao i Kjaru' kad smo mi nju prihvatili ona je jednostavno postala glavna kučka u razredu i cure se joj ulizivjau od 0 do 24 'Nije od tud..' mii živimo u malenom gradu Witchill u blizini Homles Capela.Dobili smo ime po vješticama.Pa sad smo u tom dijelu povjesti gdje moramo ućit o našim poćetcima grada 'I samo vas molim nemojte da bude isto ko s Lovorkom' aaa Lovorkaa! Hahahahahh kak smnju jebali u zdrav mozak!Joj hahahah..a i u naš razred ući mislim uklopiti se,moraš bit malo oštećen/a.Mi smo najgori razred u školi i mozas biti dobrica da upadnes u njega al svi se pretvore u luđake s vremenom..'Neće ne brinite' netko se javo.. 'Dobro vjerujem vam,ovaj put..Idem po njega' u super muško inaće kod nas je 12 cura 12 dečkiju pa tak da su žene vladale,a i vladat će.. 'Ajde uđi' 'Kaj baš moram?' 'Da moraš!' oo već nam se sviđa ovaj.. 'Ajde mladiću ulazi.Ti ces se uklopit,ne znam zašto se boljim?Ajde ajde' kada je ušao u razred brijem da su se sve cure smirile a i dečki...tip je bilo pre ljep.Ne znam zašto ali nekako me zapanio..možda njegove oći boje žada.Prešao je pogledom preko cijelog razreda i možda se meni činilo al zaustavile su se na meni.. 'Razrede ovo je Harry Edward Styles,naš novi učenik.Predstavi se!' Lagano ga je lupnula po glavi..Naša raska je zakon.Ponaša se prema nama ko da nam je majka i brani nas.Da nje nema nebi bilo nas.. 'A kaj se trebam predstavljat kad ste me predstavili?' 'Harry..' upozoravajučim glasom mu ga je upozorila.. 'Brate mili..dobro.Bok ja sam Harry Styles.I imam 17 godina.Ne nisam pao razred jednostavno sam ranije krenuo u školu' podigla sam ruku 'Reci Nora' 'Da,da sve je to pet i sve al rekli ste da će te me premjestit' 'Da jesam.Ovako.Marine sjedni s Karlom.' 'A jes ja sam sama!' 'A ne,ne.Harry će sjest s tobom.' svi su se pukli smijat 'Ama učiteljice ja pričam!' 'Smirit ćeš se..ajde sjednite zajedno' 'Aaaa učiteljice!!' Harry se bezobrazno osmijegnuo i rekao 'Biti će mi ćast' i sjeo je do mene..

************************************************************

Evo moja prva paranormalna prića...tako da cijenim vot,coment ako vam nije problem :) :D

Bloody kiss//Croatian//Harry StylesWhere stories live. Discover now