Club<3

925 44 4
                                    

"Ej, lutko!" hahahaah jel on meni sad rekao lutko? "Kao prvo ja nisam lutka,lutkica ili išta od plastike,porculana ili umjetnog materijala za to se okreni Kjari i kao drugo imam svoje ime Nora Ivaškova" "Vidim da si prirodna " pogled mu je pao na moje usnice pa na grudi...mislim ono. "I ja cu te zvat Lutkica,lutka ili beba ,a drago mi je što imaš svoje ime imam ga i ja..." i taman kad je mislio izreć ga ja sam ga prestigla..."Da znam St nešto nešto...kad ti mene tmožeš zvat lutka i kak ja znajoš ja ću tebe zvat hmmm rudlavi,čupavi ili... "ha aha to sam ja najbrža na jeziku ali on je mene sad pretekao "Ljubavi,dušo,zloćko" "Hahahah sigurno..." "Vidim da se vas dvoje odlićno slažete" Javila se učiteljica 'ne' ja odgovorim a za mili sikundu praktički u isto vrijeme Hazz 'da' "Oukej?u englesko jeziku postoje 7 glagolskih vremena.Zna ih netko nabrojit" i tako je sat uglavnom prošao u tišini

"RRRRRRRRR!!!" kraj sata "I slatkice hoćes li me upoznati s svojim prijateljima?" "hmm necu rudlavi" rekavši to poslala sam mu pusu i toišla...SARKAZAM...da si bi nebi ništa drugo pomislili...A Rori se odmah zaletjela u mene "Blago ti seeee!" "Uh da uživam" " Pa ti si ludaaa..kaj oćeš?gle kak je medeni." "Ne,nije" "Jok ja eto čorava" "cure preočite ste.." "Joj Oskar ušuti,nismo očite ona je ja ne gledam" " Oskare ušuti i gledaj s menom" "Ja pa ja sam muško" "Ja sam tebe uvijek smatrala gej frendom" "hahahaha kak te skurila!" "A gle kaj ja mogu" odljepio se od nas i otišo do loknastog koji je već u grupici nekoj...malo su popričali i onda je loknasti pogledao nas ,a Rori se odmah sakrila iza mene a ja ostala gledat njega namignuo mi je a ja njemu pusu poslala...SARKAZAM.. ;) i onda se Oskar vratio sa brojem od čupavog i Rori je krenula ga uzet al je izmaknuo ruku "Bože nije valjda peder pa ga tebi dao?" Oskar se samo nasmiješio i dao meni broj "Sereš?" "Nop" pogledala sam Oskara pa čupavog "Reci tom čupavom kretenu da je ne primam brojeve ja ih samo dajem" Otišao je to reć ,a kada je rekao čupavi me pogledao a ja mu namignula...i onda je krenuo prema meni "Lutkice daš mi broj?" "Aham" nasmijala sam se "Piši..0997867506" "haha znao sam da ćeš mi dat broj" Oskar se suzdržavao od smijana a Rori je u čudu gledala "Ajde odlepršaj golube" i otišao je "N nora" promucala je Rori "Ti si mu dala mmmoj broj?" "Aham" "Jesam li ti rekla da te obožavam?!" poćela je plesat,vrištat,skakat oko mene i grlit me "Ne grli me,ne volim se grlit i dobro to znaš.." "oke,oke,oke neću...hvala! Hvala ti do nebaaaa!Ti si kraljica ne,ne, ne ti si CARICAAA!" ostali satovi su ok prošli...

Domaa :)

"Kaj sam to ćuo da ti se negi upucava tamo?" a baš smo lijepo večerali,u tišini pognute glave nad tanjurom...i onda je baka pogledala me onim svojim plavim očima "Neee,kaj izmišljaš?" pravim se glupa "Hahahah daj molim te.. nekak je došao u moju grupicu i sprijateljio se s nama i poćeli smo prićat o curama ,a on o tebi i tvojim oblinama" "Ma da?" sad se oglasila baka "David lažeš" "Nop" rekavši to on je nastavio jesti ,a baka mene promatrati "Nora?" "Dobro, upucava se al ja njemu ne ja ga odbijam!" "Tepaju si" samo se ubacio,a ja sam razgračila oči "Ne,ne,ne,ne ja njega vrijeđam!" "Kako izgleda?" "Ima blago kovrčavu kosu,zelene oči,rupice na obrazima i visok je..." i ja sam ga šutnula s nogom u nogu "Au!" "Nećeš se više viđat s njim ili imati bilo kakav kontakt,jel jasno!" "A ka j si takva pa ne radimo dijecu,pobogu niti ne pričamo!" "Jel jasno!" "Da! Isuse kaj ti je?!" izgubila sam apetit i otišla u sobu."Nisi trebala tak burno reagirat pa ima 16 god ak sad ne bude imala dečka kad će ga imat?" "Taj mali nije dobar za nju"..Aaaaa kak me nanervirala!! Aaaa!Bacila sam se na krevet i poćela od nerviranja glava me boljet "Aaaa!"morala sam ispustit glas gušio me je u grlu 'krc' "Kaj je ovo sad bilo?" žarulja od nočne lampe je eksploditala...staklo se raspuknulo al ovo i dalje gori "wtf?" ustala sam se s kreveta i približila lampi i u čudu gledala, kad se počinjem smirivat ovo se gasi *O*... neš se friki događa... "Nora!" baka se stvorila na vratima "Šta si napravila?!" za njom je dotrćao i brat "Ha?" pogledala mi je ruke i ja sa.Bile su sve porezane i krv je išla iz rana i poćelo mi se maglit..pogledala sam svoje tijelo i nisam vjerovala rane se same rade i ide krv iz njih...tamnocrvena,gusta tvar koja curi i curi a meni se oči sklapaju "Nora!Noraa" i zvukovi mi se stišavaju...baka me drži u krilu,a brat slša bakine naredbe ša treba donest i trči,okrenula sam glavu prema otvorenom prozoru i vidjela ljubičaste oči i nečiju facu...polako sam vratila glavu "Nešto nije uredu s menom" "Sredit ćemo to ne brini" "Da fizički ali brijem da sam poćela halucinirat" "Zašto? Mislim kako?" "Pa ljiepo" "Šta vidiš?" polagano sam opet okrenula glavu prema i baka je napravila isto,a na prozoru su i dalje bile ljubićaste oći.Baka je raširila oči i oblikovala usne u riječ Moroj ,a ja nekako sam smogla snage dignut ruku i mahnut "hejj" nekakvo tiho i slabašno hej.."Vidiš ja sad vidim nekakvu facu i ljubičate oći...gladne.." pogledala sam još jednom baku "Ti to ne vidiš?Jel da?" "Ne haluciniraš i ja ih vidim" "Šta je to?" "To je Moroj i ne pitaj šta...bolje potaj tko?" zažmirila sam jedmaput, pa dvaput i na malo duže...bila sam umorna,užasno umorna...kada sam treći put zažmirila teze sam otvotila oči i naposljetku kada sam čevrti put zažmirila nisam ih otvorila,nisam gledala polako sam padala kao u nekakav san "David zatvori prizor i donesi vreben,crveni luk,krumpir,poriluk,poriluk i onu bijelu svjetlucavu mješinu!" "Nemooj sa radit čuspaz,spasi nju" "Poslušaj me!!Gubimo ju!" Još sam jednom nekako otvorila oči i ugledala čupavog na prozoru s ljubičastim očima i velikim očnjacima...sad haluciniram 100% .Zaklopila sam oči ponovno..osjećala sam kako krv curi iz mene "Brže, gubimo ju!" još čujem baku "Došli su po nju..." 

Bloody kiss//Croatian//Harry StylesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang