U prošlom nastavku:
„Želiš da ja otvorim?“ upitao je Zayn...“Meni ne mogu ništa osim ako imaju zvijezdanu strijelu ili Anđeoski mač. Ali i jedno i drugo je nemoguće naći.“
„Ha? Ne ja ću. Ti se sakri.“
Klimnuo je glavom te dopustio svojim krilima da se odmotaju kao dva zlatna, velika jarbola. Te je s njima napravio čahuru i nestao.
„hmm... oke?“
Polagano sam prišla te otvorila vrata. I imala sam što za vidjet. Dečko loknaste kose i smaragdno zelenih očiju s majcom natopljenom krvi. Sviježe krvi.
„Harry! Pobogu!“
Imao je spuštenu glavu. Prstom sam dotakla mu bradu i pogledala ga. Bio je normalan. Ali njegove usne i su bile krvave i brada. I onda sam shvatila to nije njegova krv to je od nekog čovjeka.
„Harry?! Kome si to napravio?!“
Nekako pomalo zlobno se osmijehnuo.
„A tebe je kao briga?“ podignula sam jednu obrvu. I prekrižila ruke.
„Bebe sorry nisam mislio. Nije to tako trebalo ispasti. Oprosti.“ Krenuo me poljubiti.
„A ne, ne ,ne ,ne, prvo se ajde oprat!“ otpratila sam ga do kupaonice i poslala ga unutra.
„Možeš se i ti s menom otuširat. Meni ne smeta.“
„E tu imamo problem. Meni smeta“
Nasmiješio se , a ja isplazila jezik. Ušao je u kupaonu.
„E Čupavi! Ručnici su ti u ormariću!“
„Dobro Lutkice!“
„Lutkica ti u gaćama!“
„Ejj!“
Hahahah Luzer... sjela sam na kauč i odjednom se stvorio Zayn sav ljut.
„Vampir?!“ bio je ljut...ustvari to je preblaga riječ.
„Vampir?!Harry Styles?!“ oči su mu bile crne kao najmrklija noć, očnjaci su mu bili izašli. Primio me za ramena i tresao.
„Daa! Bože šta ti je?“
„On ti je najveći neprijatelj!“ pogledala sam ga zbunjeno.
„Kako mislis neprijatelj?“ pustio me je te dva tri koraka se udaljio od mene i okrenuo se.
„Pitaj ga gdje je bio i šta je radio prije nego gdje je bio bio prije nego što je došao ovamo..“
„Pa khm, hranio se?“
Pogledala sa zbunjeno njegova čvrsta leđa s dvjema tankih rupa kod lopatica. Zatim se okrenuo i palcem prešao preko svoje doljnje usnice te se nasmiješio.
„Prije tog malena... a usput ha pitaj gdje je bio 12.6.2002..“
Nasmijao se i otišao... 12.6.'20? bože taj dan su mi roditelji umrli...
David Ivaškov P.O.V
Da, da razumijem. Ali ona je sljedeća Ivaškova. Ona može skinut kletvu s mog čopora.
xXX: Da ,i? Ja i ona možemo imati potomke koji će vladat svijetom ,ali eto ona se zaljubila u vampira.
Liam. Znaš da ne volim vještice. Zapravo nepodnosim ih. Zato ti ljepo kažem. Dovedi ju neka skine prokletstvo i dobiješ što želiš zauzvrat. Ajde Liam...
ESTÁS LEYENDO
Bloody kiss//Croatian//Harry Styles
Fanfic"Značiš mi toliko jebeno puno. I sve bih dao za tebe. I oprosti ako se ponašam tako sjebano, ali trudim se biti onakav, za tebe najbolji... Ne želim te ponovno povrijediti. Volim te." Njegove oči više nisu crvene. Očnjaci su sada kao i u normalna čo...