"Moja mama je bila vještica?!" "Jedna od najboljih,mene je učila." onaj dečko koji je ušao poćeo je prićat prelijepim glasom "Ali kako? Umrla je s mojih 12!" "Ne nije ona je još uvjek s nama" već sam polagano se poćela deret i plakat u ist vrijeme..Bila sam tužna,ljuta..."kako može biti tu bila sam na sprovodu!" "Njen fizički oblik je otišao ali duhovo je još tu" "Da ,da ona je duh. Ti se šališ, jel da?" "ja ću biti tvoj učitelj i živjet ćeš ovdje" "Ne neću" "Bila je to zapovjed " "Zaboli me za tvoje zapovjedi" uzela sam jaku ni otišla iz sobe...isuse on su svi maloumni...hodala sam i već sam bila blizu izlaza kada se on stvorio ispred mene. naglo sam stala "šta hoćeš?" obrisala sam suze na lijevom obrazu "Ništa šta mi ti ne želiš dati" svojom rukom je obrisao moj drugi obraz. "ja tebi ne želim ništa loše,baš suprotno.Želim te naučiti kako se boriti protiv naših neprijatelja i onih koji bi te poželjeli iskoristiti" rukom je maknuo moju ne ukrotivu kosu i stavio ju iza moga uha. "ne moraš mi se upucavat." "Ne upucavam ti se." "Znam kako izgleda upucavanje tako da" poljubio me je ,a ja sam uzvratila poljubac i onda smo naglo prestali "Ovako izgleda moje upucavanje"
Harry POV
Već ju 5 put zovem ali se ne javlja. "Dobili ste Noru.Nažalost vašu ne mogu se javiti na mobitel nazovite me kasnije pa ću vas možda nazvati!" ja ne mogu vjerovat,pa di je? Pitao sam Auroru di je ,ali ni ona ne zna... Ne mogu više čekat moram negdje otić istrošit energiju.živćanost,ljutnju,a i gladan sam...znam savršeno mjesto za to...Kjarin dom. Znam šta mislite ti si glup. Trčiš za jednom odeš drugoj da,da,da znam sve ,a to je jače od mene kad si vampir osjećaji su ti poduplani i nikad se ne osjećaš neutralno... „Harry!“ „Gemma!“ sjedim u svom autu ,ali i dalje čujem svoju sestru koja je možda kilometar udaljena „Avenija Ruža dođi odmah po mene!“ „Zašto ,napali su me“ „Ko? Ko te napao?! Gemma!“ upalio sam auto i stavio u petu i za 5 minuta sam bio tamo. Imao sam šta vidjet vukodlaci, dvojica njih. Žele mi sestru razdrapat „Ostavite je na miru!“ ona je slaba pa su oni u ljudskom obliku,samo im oći i miris otkriva što su. Jedan je imao plave oči ,a drugi crvene. Odlično alfa i beta. Pucnuli cu vratovima i najednom su im narasli očnjaci,uši i nos. Sada su samo jednim dijelom zvijeri ,ogavne zvijeri. „Brača Styles. Nisam znao da vas je tako lako uhvatiti!“ rekao je alfa i okrenuo se prema meni kao i beta ,a Gemma će sad moć zacijelit. Imao sam verćicu krvi u autu samo nekako sad moram Gemmu dovest do nje da mi pomogne ubiti ovu dvojicu. Kada vampir ubije betu dobije veću brzinu,snagu uglavnom sva se njegova nadnaravna energija prebaci u mene samo ne postanem vukodlak samo postanem još bolji vampir,a kada ubije neki vampir ubije određeni broj alfa postane toliko jak da se sam može boriti protiv čopora alfa ,ali ipak ih moraš ubit 50 ako ne i više a ja sam u svojih 782 godine ubio preko 20 alfa i 40 i nešo beta „Pusti mi sestu u auto i ja cu se boriti s vama“ mogu ubiti betu ali za alfu trebat će mi pomoć. Alfa je glavni u čoporu,vođa,glavni njega se sluša,a beta je podanik,dio čopora. Omega ja vuk kojeg su izbacili iz čopora ,onaj koji je sam...I ne vukodlaci se ne pretvaraju u potpune oblike vukova.Kao u Sumrak Sagi ali ni vampiri ne svijetle ko lampe. Mislim barem ne bete i omege ,ali alfe su druga prića oni se mogu pretvoriti u vukove samo kad imaju velik čopor ,a velik čopor znaći velika moć ,a alfa s velikim čoporom pogotovo rođeni alfa e njega je ne teško ubit već ne moguće mislim moguće je ali treba ići naj manje 2 vampira koja su lordovi. Tko su lordovi,mah objasnit cu vam jednom. „A jeli krvopijo?“ „Ja bar nisam zvijer kao vas dvoje. I nisam odvratan kao vi!“ e mislim da sam sad doprio do njih „Što si rekao?“ beta se javio „Ti šuti psiću moraš slušat ovu đukelu ,a đukela mene!“ „Kako si me nazvao“ „Psić ili si toliko inteligentan da ne znaš što je psić“ već je bio bijesan,ali ne samo beta već i alfa. Dok sam ja njh zaokupio Gemma je uspjela doći do verćice s krvi. Možda su oni jaki,brzi ali vampiri jos brži i s vremenom jači. Oni su jako nagli i ne mogu se koncentrirat na više stvari i njima je bijes glavna emocija ,a kada više nisu bili na Gemmu bijesni nije ih više bilo briga za nju već za mene. I dok ni nisu pazili Gemma je zacijelila se i nahranila. „Ajde dečki nemojte si radit probleme.“ Kažem smirenim glasom „Da stvarno to vam ne treba mi smo ipak braća Styles.“ Ona je već stajala iza mene. Vdjelo se da su zbunjeni „Ubuduće pazite na taoce“ .E a sad su podivljali krenuli su na nas ,a ja i Gemma smo se samo pogledali i krenuli u napad.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bloody kiss//Croatian//Harry Styles
Fanfic"Značiš mi toliko jebeno puno. I sve bih dao za tebe. I oprosti ako se ponašam tako sjebano, ali trudim se biti onakav, za tebe najbolji... Ne želim te ponovno povrijediti. Volim te." Njegove oči više nisu crvene. Očnjaci su sada kao i u normalna čo...