Ali nisam. Mislim stvarno. volim kada dečki pate, to mi je u krvi. Odmjerila sam ga cijelog i namiješila se hladno.
-Reci toj curi neka se više potrudi pa ti se možda digne!-
S tom rečenicom sam odjurila van. Začula sam kako se nešto razbilo ,ali samo sam to ignorirala. Previše me koštao. Previše me je koštala ta njegova ljubav! Košta me mojeg srca, duše i živaca. jedino šta želim je doći kući, uplaliti neki crtić i piti vruču ćokoladu.
Jebeni Styles i njegova ljubav. Znam zašto me želi. želi moju krv i ogrlicu. Ona tri čudovišta su mu sigurno sad za vratom pa je morao poduzeti neke mjere...
Goni se Styles! Ne mogu te voljeti! Ne! Koliko god željela!
Harry P.O.V.
-Reci toj curi neka se više potrudi pa ti se možda digne!-
Hladnokrvno je rekla i zalupila vratima. Aaggh! ogletio je stol u zid skupa i s nekom vazom. Bol.. Jedino što trebam jest sada bol. Bol da shvatim kako sam glup da pomislim da ona želi nešto sa menom!
Tako ej hladnokrvna i zla. Bezosjećajna kuja! Zašto me ne voli? Sve šta želim je sada zabiti to jebeno staklo sebi u zapešće...
Uzimam komad stakla i polagano ga prislanjam zapešću. Zatim povućem jednu duboku liniju i osjećam kako topla krv curi iz rane. Oslobađa me. Želim ju. Ne samo zbog ona tri kretena šta sjede na tronu vampira, želim je zbog sebe. Bez nje sam samo ljuska, ona mi daje život.
Jednom će me voljeti. Makar je ja morao natjerati na to!
Nora P.O.V.
Ulazim u kuću kao prazna ljuštura. Kao da je netko išćupao iz mene život. Prokletnik! Dolazim do kauća i uzimam dekicu koja ima mi tako poznati miris. Miris doma, iskrene ljubavi... Zašto me tako on privlaći... Kao magnet. Uvijek sam mislila zašto bi me vrag privlaćio nećemu tako lijepom ,ali zaboravila sam da vrag može biti najljepši jer je on nekada bio najmiliji Bogu.
Sjedam na kauč i plaćem. Plaćem kao malo dijete. Sve izlazi iz mene. Sve one suze koje sam pregutala i pregurala.
Odjednom netko sjeda pored mene i grli me. Ose tako sigurno i neka me nježnost prelije. Pogledavam gore i vidim dečka čokoladno smeđočiju i crne kose. Opustim se i nastavim plakati kao malo dijete. On me samo miluje po kosi svojim velikim rukama.
- Malena, ne brini sve će biti uredu.- rekao je mirnim i smirujućim glasom. -
- Neće Zayn! Neće! Želim da ovaj život prođe. Želim otići nekamo i ostaviti ih sve! -
Poljubio me ju u tjeme i privukao tako da sam mu cijela u krilu. Doslovno me je nunao ,a ja sam plakala. Ali ne onako slatko nego bolesno ridajući i uzdisajući. Boljela su me prsa, glava i nepodnošljivo me boljelo srce!
Odjednom je uletjela moja teta u kuću. Zayn se nije pomaknuo ni centimetar.
-Irina, dušo! Irina! Dolaze po tebe! Traže te! Opa! Am oprostite što smetam ,mladi gospodine ali trebala bi malo svoju nećakinju. Na samo minuticu. -
Klimnula sam glavom prema Zaynu koji me tek onda pustio iz svoga zagrljaja i pustio mojoj teti. Obrisala sam suze i prišla njoj.
- Sad reci.- pogledala sam ju i prekrižila ruke.
-Oni te traže zbog te proklete ogrlice i tvoje krvi...- odmah sam shvatila. Shvatila sam zašto me je Harry poljubio. Mislio je da me može sakriti. Ne zavaravaj se... Čujem glas sastrane. Ignoriram ga.
-Gdje su? koliko su daleko došli?-
Tada sam slučajno pogledala Zayna. Shvatila sam koliko je taj dečko lijep. Sve ove godine ja sam patila za Harryem dok je on bio ovdje.. Njegovu crnu kosu je podignuo sa gelom. Nosio je sivu kratku majcu i crne hlaće i crne marte naravno. Njegova majca je otkrivala sve njegove tetovaže. Tada je on mene pogledao i osmijehnuo se. I ja sam se njemu nasmijala.
-Irina!- najdenom je teta viknula. valjda sam se tako jako zagledala u njega.
- Ha? Molim?- pogledam ju ponovno ,a ona prića sa zabrinutim licem.
-Treba im još sam 2 sata do ovdje. Moraš otići što dalje ,Irina , slušaj me! otiđi i ne gledaj iza samo otiđi. Uzmi nekoga da bude s tobom i otiđi... Inaće si osuđena na smrt kao i svi tvoje vrste, k vragu , sve druge vrste osim prokletih vampira!-
Ponovno pogledavam Zyna koji se već bio podignuo. Nasmiješio mi se da me ohrabri.
-Uredu otići ću sa Louisom i Zaynom... Ići ćemo na jug, kada pristanem u neki hostel nazovem te, može?-
-Uredu čuvaj se. Ja idem spremiti torbe... I ti bi trebala,hajde.- Kada je krenula sjetila sam se Davida.
- David?- pogledala me je i nasmiešila se.
-On će biti sa svojim čoporom i koji će te pratiti i štititi.-
-Ne moraju...- kažem ponovno prekrižeći ruke i pogledajući u pod.
-Žele, rekli su da su ti doživotno dužni jer si im pomogla. Ne znam kako ali jesi i budi zahvalan što to ćine radi tebe.-
Klimnula sam glavom i krenula prema Zaynu koji me je zagrlio čvrsto šaputajući besmislice samo da me smiri. Malo se odmaknem da ga pogledam.
-Moramo ići... Oni dolaze po mene Zayn. Opet moram bježati. Pa do kad' tako?!-
Ponovno me privio sebi uz prsa i poljubio u tjeme.
-Ja i Lou ćemo uvijek biti ovdje za tebe.-
Namiješim se i krenem se spremati. Prvo sam se presvukla u traperice i neku staru majcu i obula starke pa sam krenula spremati. Troje traperica, trenirku, gornji i doljnji dio, četiri majce, tri grudnjaka i troje gaćica. Sve sam potrpala u torbu zatim uzela punjać i mobitel i nesseser te smo ušli u Zaynov džip. Brzo smo došli do Louisa koji je već bio spreman. Sjeo je u auto i krenuli smo.
Tada mi je zabljesnula vizia pred očima. Njene oči, njena koasa. Sjenolovka... Annie!
-Stanite!- vrisnula sam jako ,a Zayn je naglo zakoćio zbog ćega smo i Niall i ja poskoćili sa sjedala.
- Što? Što je bilo?- Upitao me dahćući.
-Annie trebamo ju! Brzo kreni prema Rose Streeat tamo ćemo ju naći. Kada smo došli otrčla sam u kuću i pronašla nju kako je taman izašla iz tuša.
-Aa! Irina!- vrisnula je i poskoćila.
-Ana trebam te! Moraš ići s menom!-
Sigurno sam izgledala kao nekakva luđakinja koja je upravo pobjegla iz ludnice. Klimala je glavom. Očito nije shvaćala, a bome ni ja. tada mi je ponovno sjevnulo..
Ona, Zayn, Louis i ja biježimo dok ona ubija demone iza nas skupa sa Zaynom.
Srušila sam se na pod ,a ona mi je pomogla odmah. Tada me je pogledala u oči. Sasvim slučajno. Uhvatila sam ju za nadlakticu i pokazala joj viziju.
Podigala se iz čučnja i otišla u kupaonu dok sam ja ostala sjediti na bijelom tepihu. Za par minuta je došla. Bila je sva u crom i imala je kosu svezanu u rep.
-Idem s tobom.-
Nisam se ni stigla dići s poda već su dečki dojurili do nas.
-Irina! Tvoja teta je zvala! Rekla je da ih je vidjela kako idu prem Witchillu! Moramo krenuti želimo li pobjeći!-
Potrčali smo prema autu i Zayn je brzo stisnuo gas. Za par minuta smo bili na autoputu... Nas četvero šutimo vozeći se u tišini, strepeći...
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloody kiss//Croatian//Harry Styles
Fiksi Penggemar"Značiš mi toliko jebeno puno. I sve bih dao za tebe. I oprosti ako se ponašam tako sjebano, ali trudim se biti onakav, za tebe najbolji... Ne želim te ponovno povrijediti. Volim te." Njegove oči više nisu crvene. Očnjaci su sada kao i u normalna čo...