"To bolí"

241 11 6
                                    

Jmenuju se Marta je mi 16 let. Jsem holka jako každá jiná s jednim rozdílem. Ve škole mě šikanují. (Ten kluk na obrázku jí má šikanovat no ale je hezkej to uznejte)

Když ráno vstanu jdu se najíst dolu do kuchině. Mám po rodičích barák ve kterym jsou 3 patra. Jo a ještě jsem vám neřekla.

Moji rodiče jsou mrtví. Nejdřív zemřel táta toho zabili v obchoďaku. Mamka to nedala a objesila se v ložnici. Já se psichycky zhroutila. Od té doby už nechodim do ložnice.

A ještě jsem zpěvačka ale jako zpěvačka se jmenuju Teri Black. Taky natáčim na youtube a tancuji hip-hop.

Za půl hoďky musim vyrazit di školi jdu se převlíc. Pak se namaluju. Klasika řasenka růžovo červenej jelení lůj a pudr to je vše. Vypadam asi takhle.

 Vypadam asi takhle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jo to jsem já. "Sakra nestíham" zaječim a rychle se oblíknu bundu boty drapnu tašku do školy a klíče a jdu. Radši jsem jela autobusem abych to ztihla, ale upřímě se mi tam nechce.

Ve škole

U skřínek mi zastavil David (ten kluk na obrázku) a začne mi nadávat. "Si obyčejná děvka!" kopne do mě. "Ty sem nepatříš a nikdy nebudeš" dá mi facku " A ani ta tvá BFF ti nepomůže ta se na tebe za chvilku taky vykašle, protože ty jsi nula" řekne a já se naštvu a konečně řeknu co si myslim "A výš co ta nula jsem ale nezapomeň nula je před jedničkou takž si naser!" no to jsem dělat neměla začal mě tam mlátit. Po chvilce se sesune k zemi a já tam vidim mojí kamarádku Tínu mojí BFF. Tína mě zvedne a odnese na školní ošetřovnu ale já začla mluvit že jsem upadla a Tína mě vraždila pohledem. Ve třídě jsem si připravila na hodinu a šla si povídat s Tínou. Jakmile zazvonilo šli jsme si sednout do lavic a už jenom čekali až příde učitel. Jelikož je pátek tak máme první hodinu dějepis. Když vstoupí vede sebou ředitelku. "Třido v pondělí k nám nastoupí noví žáci doufám že s nima budete spokojený" domluví ředitelka a já se přihlásim. "Ano Marto" řekne ředitelka a na pokyn začnu mluvit "můžu se zeptat kdo to bude?" ředitelka pouze zakroutí hlavou na pokyn že ne. Achjo tak nic no dál už se učíme nakednou mě vyvolá učitelka na zkoušení protože si už všichni psaly zápisky. Přijdu k učitelce a ona začne mluvit.

Uč. "Tak bude to opakování z šestý třídy i když jsi už na střední ale alspoň si to zopakuješ. Takže co je to rodová občina ?"

Já. "Rodová občina je že tam třeba bidlí strejda no prostě nekdo z rodiny."

Uč. "Dobře, z čeho se skládá bronz?"

Já." Z mědi a cínu"

Uč." Jo jak se jinak říkalo keltům?"

Já."Galové"

Uč."Ano a od koho máme zapsané všechy zápisi o Keltech?"

Já."Od Římanů"

Uč." Dobře máš za jedna a můžeš si jít sednout"

Po škole jsem šla do restaurace na oběd. Dala jsem si knedlo vepřo zelo a květákovou polívku. Pak jsem zaplatila a šla domu. Doma jsem se převlíkla a koukala na televizi.

Asi za tři hodiny mi přišla tpráva na mobil od Tíny. "Ahoj pudeš zítra k nám můžeš u nás přespat?"

"Ok papa"

Odepsala jsem jí a šla se vykoupat. Když jsem vylezla z vany bylo něco málo po půl deváté a tak jesem šla spát.

Ráno jsem se probudila v 10 hodin hned jsem si začla balit věci k Tíně. Když jsem měla zbaleno šla jsem se najíst. Udělala jsem si palačinky a pak se šla převlíct. Hned jak jsem měla hotovo vyrazila jsem k Tíně...

Tak jo lidi
Tohle je první kapitolka
Doufam že se bude
Líbit no jak to bude dál se
Dozvíte v další kapitolce
Všechny vás zdravim a
Pa a Pusu
Vaše Pavča😘😘😘😘😘😘

Prosim už ne! (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat