ZASE MI NAPSAL

128 8 0
                                    

Ráno, když jsem se vzbudila šla jsem si vyčistit zuby a oblíct. Pak jen lehce namalovala (Korektor, pudr a řasenka) po chvilce mi přišla zpráva na mobil.

ANANAS🍍: Ahojky jak se máš?😝
MARTA🎶: Dokud jsi nenapsal bylo dobře, teď už je zle...😭😭😭😭
ANANAS🍍:Tak to mě...Mrzí...😰😱😨

Víc jsem mu nenapsala, protože jsem musela do školy. Voblékla jsem se a šla, cestou jsem potkala souseda, ale ignorovala jsem ho.

Když jsem přišla ke skříňkám, vyndala jsem si učebnice a chtěla odejíd, ale muj pohled se zastavil na hnědookém bloňďákovi. Dívali jsme se na sebe jako dě sochy, co se nemůžou pohnout.

Náš oční kontakt přerušilo zvonění. Vešla jsem do třídy a sedla si do lavice. Zas a znova jsem koukala na toho bloňďáka.

Vešla učitelka a my se postavily, za nima ředitelka s nějakou holkou. Vypadala jako by se toho všeho bála. Měla hnědé kudrnaté vlasy a modré oči. Na sobě měla červený tryko s dlouhým rukávem přes to černou mikynu a krémové džíny.

,,Děti tohle je Eliška" ředitelka odešla a ta holka si šla sednout, její pohled padnul na mě. Přišla ke mě a sedla si.

,,Nemáš na pučení papír" zeptala se Eli a já kývla s úsměvem a dala jí papír.

################################

Doma jsem si udělala kafe a šla si sednout k televizi. "Cink" zazvonil mobil a tam nic tak jsem šla ke dveřím a uviděla Eli.

Otevřela jsem.

,,Ahoj Eli"
,,Ahojky Marti, můžu dál?"
,,Jop, pojď"

Vešla a mi si začli povídat úplně o všem......

























Prosim už ne! (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat