U Tíny jsem si vybalila, pak jsme se rozhodli že pujdeme ven tak jsme si obuli boty a šli.
Došly jsme do parku a tam si sedli. Přemíšlela jsem nad tim kdo jsou ty nový žáci, chtěla bych vědět kdo to je.
,,MARTO POSLOUCHÁŠ MĚ!!??,,
,,Co promiň byla jsem zamyšlená,, usmá jsem se a ona tam začla mluvit.
,,Já bych tak ráda věděla kdo to bude.,,
Vykřikla a já se usmála. Asi po dvou hodinách jsme se rozhodli jít domu. Když, jsme došli domu hned jak jsme chtěli k Tíně do pokoje nás zavolal jejíbrácha Lukas. Seběhli jsme dolu a on nás požadal aby jsme šli brzo spát že jde ke svý holce. Nám to nevadilo a hbed jak domluvil tak jsme vystřelili na horu k Tíně do pokoje.Asi v půl jedenáctý jsme se rozhodly jít spát, protože jsme se zakecali a furt jsme se smáli.
Ráno
Ráno jsem se probudila jako první. Bylo 7:38 no super opravdu jsem toho naspala. Šla jsem dolu a tam jsem pro nás udělala palačinky. Mňam. Po chvíli jsem uslyšela vrzat schody tak jsem se otočila, protože jsem si myslela že to je Tína. Ne. Byl to Lukas. Doprdel já tu jsem jenom ve vytahanym tryčku a spodnim prádle. On si skousnul spodníret a já ho hned uppzornila. ,,Tak na to chlapečku nemysli!!!!,, Skoro jsem na něj řvala. On protočil očima a šel si sednout na gauč.
Když jsem prošpa kolem Lukase stáhl mě k němu na klín já se bránila ale byl silnější. Sundal mi triko a začel mě líbat a mačkat prsa brečela jsem ale zároveň jsem vzdychala. Když se odtáh vrazila jsem mu facku a rychle vyběhla schody zbalila si věci oblékla a šla jsem dolu do předsíně.
Tam jsem potkala Lukase. Do prdele.
,,Kam si myslíš že deš!!,, zakřičel na mě a já sem puze rychle otevřela dveře a utekla.Doma jsem si udělala kafe a šla se vykoupat a připravit do školy.
Omlouvám se že je kapitolka krátká a že jsem jí předělala ale bylo to takoví divný.
Pac a pusu😘😘😘😘😘
ČTEŠ
Prosim už ne! (M&M)
FanfictionPříběh je o dívce co šikanují. Jednoho dne příjdou do školy dvojčata a vše se změní víc se dovíte v příběhu