Když jsem měla připraveno udělala jsem si jídlo a šla koukat na filmy. Hrozně jsem se nasmála a asi někde v půlce filmu jsem usnula...
************************************
RánoVzbudila jsem se v půl sedmí ato bylo akorát na to, abych se vypravila do školy. Oblékla jsem si krémové džíny, tílko které mělo ombré bílo modrý na to jsem si vzala bílou mikynu, boty a bundu a mohla jsem vyrazit...
Dneska měli přít nový žáci doufám že budou hodný. První hodinu jsme měli tělák a tak nám je ještě nepřectavili, protože ředitelka říkala, že by to nebyl dobrý nápad.
Po těláku jsme měli Ruštinu a někteří Němčinu já patřila mezi Ruštináře. ( sorry za to slovo ,,Ruštináře” ale nic jiné slovo mě nenapadlo) Zazvonilo a do třídy vešla ředitelka.
,,Třído toto jsou vaši nový spolužáci, Marcus a Martinus ” Do třídy vešli dva blonďáci. Vypadaly jako by zmlátily obra.
„Já jsem Marcus a tohle je muj bratr Martinus! ” Když to dořekl myslela jsem že vybouchnu smíchy tvářil se jak kačer. A zdůvodů, že se neumim ovládat začla jsem se smát. Oba dva se na mě koukli vírazim co mi hrabe. Hned jak se oba na mě koukli projela mnou husina.O přestávse jsem šla na záchod, ale někdo mě zastavil. Byl to jeden z těch nových kluků. Hrozně jsem se lekla.
,,Můžeš mi vysvětlit co na tom bylo směšnýho!?!”
,,Ty a tvůj výraz!”
V tu chvíli mi vrazil facku a já padla na zem, jakmile to viděl David, začal do mě kopat a nadávat že jsem děvka, coura a podobně.
,,Nech te mě být!” zařvala jsem na ně, ale oni nic. Najednou zazvonilo a já se mohla zvednout a jít do třídy. Teď jsme měli matiku. Nejhorší na to je, že sedim s Marcusem to je ten co mě zmlátil s Davidem.
______________________________________
Po školeKdyž jsem přišla domu udělala jsem si oběd. Pak jsem si vzala mobil a projela mobil, zjistila jsem že si mě na facebooku přidal nějaká osoba, ale neměla tam jměno pouze se tam menoval ANANAS tak jsem si ho přidala a napsala mu.
Ananas🍍: Ahoj😊😊
Marta🎶: Ahoj?😕😕😕
Ananas🍍: Jak se máš?😃
Marta🎶: Dobrý co ty/vy?
Ananas🍍: Bylo by fajn kdy bys mi tikala😔😔😔Víc jsem mu už nic nenapsala a šla spát.
Tak jo lidi na světě je další kapitolka doufám že se líbí.
Pac
A
Pusu
😘😘😘😘
ČTEŠ
Prosim už ne! (M&M)
FanfictionPříběh je o dívce co šikanují. Jednoho dne příjdou do školy dvojčata a vše se změní víc se dovíte v příběhu