On mě uhodil!?!?!

114 7 2
                                    

Bylo půl osmé a já nechala Eli u nás.
Šla jsem se osprchovat, odlíčit a převlíct do pižama.

Zapípal mobil a, když jsem se koukla byla to správa od něj. ZASE.

ANANAS🍍: Ahoj....Příjdeš ke škole?
MARTA🎶: Proč?😱😱😱😨😨
ANANAS🍍: Chci ti něco říct....
MARTA🎶: Nikam nejdu je tam zima, můžeš mi to říct ve škole!!!

Vypla jsem mobil a šla si lehnout.
Asi po 5 min jsem usnula.

Rána

Probudila jsem se v 6 hodin. Celkem v poho alespoň stihnu školu. Nakoukla jsem do pokoje pro hosty. Na posteli ležela hnědovlasá holka s mím pižamam zasmála jsem se a šla do kuchyně.

Udělala jsem tousty a dva jsem šla odnést Elišce. "Ťuk ťuk snídaně" řekla jsem a vtu ránu se probudila. "Mňam" vykřikla Elis a pustila se do jídla.

V půl osmé jsme se vydali do školy. Po cestě jsme se strašně nasmáli. Když jsme došli ke školw, uvidela jsem hnědo okého blonďáka. Ty jeho čokoládovky se mi vpíjeli do očí.

Zazvonilo a my se s Elis vydali domu. Šli jsme ke mě a tam si pustili písničky. Po chvilce na nás někdo zaklepal, tak jsem šla otevřít.

Stál tam blonďatej kluk a netvářil se zrovna nadšeně. Hned jak jsem se na něj podívala dostala jsem ránu a zalehla jsem na zem. Elis přiběhla a hned jak mě viděla šla pro mobil že zavolá policii.

Když přijela policie vše jsem jim řekla a pak šla k sobě do pokohe. Přišla tam i Elis se zmrzlim masem a útěrkou že mi to ochladí. Když to dodělala odnesla ten led zpátky do mrazáku.

"To se stalo po prvé?" zeptala se a já jen zakroutila hlavou. V minulosti mě takhle jednou taky dodělal.
Asi po půl hoďce jsem usnula.

Marcus

Zazvonil jsem a hned jak jsem jí viděl vlepil jsem jí bombu. Když jsem jí tam viděl jak tam bezmocně leží moje svědomí mi začlo nadávat. Si debil nebo co mohlo se něco stát, vždycky poslechneš mozek a ne!! Řeklo moje svědomí a já se začal bát. Rychle jsem utekl a šel domu. Soma jsem se svalil na postel a začal brečet. Ani nevim proč, ale chtělo se mi brečet. Po chvíli brečení jsem únavou usnul.


Tak jo lidi další kapitolka na světě.
Omlouvam se že nebyli kapitoly
Ale rozbil jse mi mobil a úplně jsem
Na wattpad zapoměla.😨😱
Pište do kom co si o tom myalíte
No a ahoj u další kapitolky...

Prosim už ne! (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat