EPILOG

1.1K 116 40
                                    

Tak a jsme u konce tohoto příběhu.
Já moc doufám, že se vám tento příběh líbil, i když to ode mě bylo úplně něco jiného.
Děkuju všem za úžasné komentáře a za všechny hlasy, které jste dali tomuto příběhu.
Vůbec, děkuju vám za všechno.
Jste nejlepší!
Ale největší díky patří těmto dvěma holkám.. Marwovkyne když jsem nevěděla jak dál, vždycky jsi mi pomohla! ❤
a fajnees Tobě děkuju za všechno. Chtěla jsem to vzdát, vy*rat se na to psaní, ale ty jsi mě furt spamovala, abych psala dál! Děkuju ti moc. Snad nejvíc. Kdyby nebylo tebe kámo, tak by nebyl snad ani dopsanej. ❤
Tak naposledy...
Enjoy!
Lucc ❤

O 3 MĚSÍCE POZDĚJI-
,,Gejmre to si děláš ze mě srandu!" Zasměje se Marwex a drkne do Gejmra.
,,Ale noták, já už to nikdy neudělám, slibuju." Řekne a začne se smát ještě víc.
,,Ty jsi skočil dolů?"
,,Ale tam byly diamanty.." povzdechne si Gejmr, podívá se naproti sobě a tam vidí jeho.
,,Tak už to víckrát nedělej, prosím." Zvedne pohled od monitoru a usměje se na Gejmra tím nejvíc zamilovaným úsměvem.
Ten, pomalu vstane, sundá si sluchátka, chytne ho za  tvář a s citem ho políbí.
,,Slibuju."
Jsou spolu tři měsíce a jsou ten nejvíc krásný a šťastný pár na jaký by jste kdekoli narazili.
Komunita Marwovu orientaci vzala dobře, ale nikdo netuší, že ten šťastný s kým je, Gejmr.
Až na Jirku a Kela, jakožto jejich nejlepších přátel.
Sice Gejmr jednou za čas zmizí, ale to už tak prostě je.
Každý má nějakou slabost. Nějaké zájmy. Každý má rád něco jiného.
Ale je i spousta věcí, které mají společné.
A všem nám je jasné, že jejich láska bude trvat ještě hodně dlouho.

Tak..a jsme u konce příběhu. I mě to mrzí, ale jsem ráda, že jsem byla konečně schopna ho dopsat.
Pravdu? Podle mých plánů, měl být dopsaný 31.11. 😂
Uvidíme, třeba se k tomuto příběhu někdy vrátím a napíšu i druhý díl.
Ale i tak doufám, že se vám příběh líbil a ještě jednou děkuju všem, kteří u tohoto příběhu vydrželi až do konce.
Tak je 21:00, tak hurá to vydat.
Tak..snad se líbilo a snad se s vámi uvidím i u dalších mých příběhu, budu se těšit. ❤
Lucc ❤

Murder (Gejmr a Marwex)Kde žijí příběhy. Začni objevovat