Prolog

860 52 7
                                    

Zase po roce jsou tu Vánoce. Svátky klidu a pohody. Všichni v tomto období se mají rádi, odpouštějí si chyby a třeba nacházejí nové přátelství nebo lásku. Tomu bylo tak i u manželů Stylesových. Psal se rok kdy se tito chlapci potkaly na jednom vánočním večírku. Byla to láska na první pohled. Takže přes první rande, první pusu, první sex se dostali k vyznání lásky před bohem. Milovali se tak strašně moc, že jim každý jejich lásku záviděl i jejich nejbližší přátelé.

Jenomže každá pohádka musí jednou skončit. Manželé se začali hádat a to hodně. Mysleli si, že svoje překážky zvládnout překonat. Jenomže problémy se začali navalovat a navalovat. Ve vztahu přestala být cítit jiskra, láska. Místo ní se objevili hádky, občasné facky a ječení. To vše se odehrávalo za zavřenými dveřmi. Před svými přáteli se sem tam políbili a i si občas vyznaly lásku. Jenomže bylo to jen hrané.

Opravdu to bylo jen hrané? Nebo tady je naděje, že se po Vánocích nerozvedou?

Pokud chcete vědět, jestli i tahle pohádka bude mít šťastný konec, jestli funguje kouzlo Vánoc.

Tak čtěte dál.

*Prolog k Vánoční povídce. Doufám, že nápad se vám líbí. Pokusím se vydávat každý den, k tomu budou normálně vycházet i moje další povídky. Budu ráda když mi tu zanecháte komentář s vašim názorem či očekáváním. Neříkám, že skončíme hned na Vánoce. Nevím přesně kolik bude kapitol. *

Vánoce? Ten poslední problém✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat