Part 5.

646 57 6
                                    

Harry se ráno probudil brzy. Hodně brzy včera to bylo s Louisem a jeho přáteli moc příjemné, ale věděl, že to nebude trvat déle než jen ten večer. Jenomže Harry začal pochybovat, co když Nick vážně rozpohyboval jejich vztah k tomu, aby se zase vrátil do jejich původních kolejích, jenomže to Harry nevěděl, že si dneska dá něco na uvolnění, ale také to, že mu to způsobí agresivitu vůči Louisovi. Harry se rozhodl po dlouhé době, že se půjde proběhnout. Aspoň na chvíli si vyvětrat tu svojí hlavu plnou myšlenek. Oblékl si svoje běžecké oblečení. Jelikož se nad Londýnem stahovali mračna a začal tam poletovat trochu sněhu. Oblékl si svoje rukavice a čepici, kterou dostal od louise k narozeninám. Lehce se nad tou vzpomínkou usmál a vyběhl z jejich teplého domu do té zimy.

Mezitím vstal Louis. Ten začal realizovat svůj plán. Rychle vylezl ze své postele. První část je společná snídaně. Teplá a jeho oblíbený čaj s mlékem. „Sakra" zakňučel Louis. Když spálil další volské oko. Asi bude pravá anglická snídaně bez vajíčka. Lehce se zasmál nad svoji myšlenkou. Když uslyšel třísknutí dveří. Rychle dal vše na stůl a šel pro Harryho. Přešel k němu a políbil ho na tvář. „Jsi studený." Šeptl se smíchem Louis. „Abych taky nebyl, teď jsem přiběhl" pokroutil pobaveně Harry a chtěl odejít do koupelny. „Nechceš se nejdříve nasnídat?" chytl ho jeho manžel za ruku.

Harry se podivil společnou snídani neměli hodně dlouho. „Dám si jen rychlou sprchu." Políbil ho na čelo a odešel. Louis si spokojeně oddychl. Vrátil se do kuchyně vše nachystal a sedl si ke stolu tak že viděl, když Harry přijde, ale to neměl dělat. Harry přišel jen v ručníku s mokrými vlasy. „Teda Louisi ty ses překonal." Řekl s úsměvem Harry. „Děkuju." Usmál se Louis a společně se tedy nasnídali. Tichá snídaně, ale za to přínosná do jejich vztahu.

Další část byla přinést Harrymu koupený jeho oblíbený obě. Tahle restaurace, byla na opačné straně od jeho práce, ale Louis mu chtěl udělat radost. Což taky udělal. Chvíli tam spolu seděli a povídali si o lidech, co přišli dnes k Harrymu do krámu. Louis mu potom pomohl uklidit sklad. Louis měl odedneška v práci volno a hodlal to využít k tomu, aby získal svého manžela zpět. Takže pomoc v práci k tomu napomohla. Když šel od Harryho zastavil se obchodě pro podkolenky, průhledné triko a krajkované kalhotky. Tak moc mu Harry chyběl Harry a doufal, že tímto se mu ho přitáhnout pozornost jeho manžela, ale to Louis nevěděl, že se Harry vrátí ke své dávné lásce ze střední k Marihuaně. Byla doba, kdy Harry ji kouřil pořád potom byl na Louise tak moc agresivní, že si měl Harry rozhodnout. Vybral si, ale svoji lásku.

Jenomže ani stará láska nerezaví a na Harryho to bylo moc. Proto si po cestě domů zapálil jednu a potom druhou. Pomalu už ani nemohl vnímat svoje okolí. Proto si sedl na lavičce před jejich domem, aby se trochu uklidnil. Doufal, že louis aspoň uklidil, když se válel celý den doma. Už to bylo tady

Harry vešel dovnitř a uviděl před ním stát Louise v sexy oblečku. Louis se červenal a čekal na slova od svého manžela. Jenomže ten se zasmál. „To sis myslel, že mě tohle vzruší? Tak to ses spletl. Vypadáš v tom jako bečka a pokud dovolíš. Já jsem pracoval a chci se vyspat." Harry odešel do svého pokoje. Jak lehl tak i usnul.

Za to Louis nezamhouřil oči. Nemohl uvěřit, že mu tohle jeho manžel řekl. Hlavně probrečel celou noc.


Vánoce? Ten poslední problém✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat