"Měli bychom se jít balit." Řekl Harry, když spolu ráno s Louisem leželi v posteli. Louis jen nespokojeně zakňučel a lehl si více na jeho hruď. Louis byl moc unavený. Bolel ho moc zadeček po tak náročné noci. "Ale mě se teď nikam nechce." Šeptl Loui. Harry se zasmál. "To jsem tě tak zřídil" Zaculil se Harry. Louis ke svému manželovi zvedl hlavu. "Jo. Byl jsi jak utržený se řetězu." Zahihňal se Louis. Harry si ho přitáhl do vášnivého polibku. "Miluju té." Řekl nezně Harry. "Já tebe taky lásko." Řekl mu Loui nazpátek. "Teď vážně. Musíme jít se zabalit. Protože musíme vzít vánoční svetry, ozdoby..." Harryho umlčel Louisův polibek. "Těch par minut se to nezblázni." Šeptl Louis a začal ho vášnivěji líbat. "Klid Harry." Šeptl Louis a začal hladit jeho hruď. "Pojď si dat ještě jedno kolo." Zahihňal se Louis. Harry jen zvedl pobaveně obočí.
„Já myslel, že tě bolí zadeček." Šeptl vzrušeně Harry. „Bolí, ale chci si tě užít v naší posteli." Zazubil se Louis. Sedl si na svého manžela. Potom se děli věci. Pleskání kůže o kůži. Vzdychy na celý dům, milostné líbaní a to vše bylo jen díky dvou lidem, kteří se milovali.
Harry zavřel kufr od auta a podíval se na svého manžela. „Vážně máme vše?" zeptal se Harry a podíval se do kufru. „Neboj se zlato. Kdybych náhodou na něco zapomněl, vždy to jde koupit." Harry, ale chtěl něco říct. Louis ho zastavil polibkem. „Prostě mi věř zlato. Hlavní, že si Vánoce užijeme spolu. Hlavně, že budeme na Vánoce spolu." Objal ho kolem krku. „Jo máš pravdu zlato." Šeptl mu Harry do rtů a společně se rozjeli na chatu, která byla na severu Anglie. Cesta jim měla trvat docela dlouho. Proto si chvíli v autě zkracovali zpíváním, doteky. Občas zastavili na benzínce nebo si jen tak povídali. Zase byli skuteční manželé. To Louise opravdu těšilo.
Když dorazili na chatu. Louisovi to vytřelo zrak. „Harry kolik to stálo?" šeptl s údivem Louis. Když uviděl tu obří chatu. „Nic. Známý mi to půjčil. Prý sem moc nejezdí a bude rád, když někomu poslouží." Louis se na něj usmál se slzami v očích a hned Harryho políbil, když zastavil. „Miluju tě." Šeptl Louis. Harry se usmál a utřel mu ty slzičky. „Já tebe taky, ale teď musíme stěhovat." Louis se usmál a společně se dali do práce. Lehce nejdříve poklidili. Potom si uklidili oblečení a začali s vánoční výzdobou. Jelikož tu byli stropy docela vysoko si vzal Harry Louise za krk a tak spolu ozdobili lustry a strop. Nakonec ozdobily stromeček.
Když bylo vše hotové. Dali si společnou sprchu. Potom Harry zatopil v krbu, před který si spolu i s počítačem lehli. Nanesli deky, polštáře kožešiny. Harry zapl Lásku nebeskou, jeho nejoblíbenější vánoční film. Konečně si užívali noc jako manželé a stalo se, že Louis tu noc poprvé po dlouhé době nechrápal ani nekopal. ¨
*Kratší část. příště si už dáme Vánoce, potom návrat a přijde překvapení :D takže, zase bude drama :D. No doufám, že se vám zatím příběh líbí a líbit dál bude. A mám na vás dotaz jakou chcete další povídku :D
1) Jednalo by se ze světa modelingu.
2) Mám nápad s policií.
3) Louis by byl nahoře a zaučoval by nezkušeného Harryho. Louis by byl vedoucí Harryho diplomové práce.
4) Potom mě napadlo, že bych mohla zkusit kratší příběh tak na 5 kapitol. Jednalo by se o příběh z vlaku.
*Vyberte a budu moc ráda, když mi řeknete, co se vám líbí. *
ČTEŠ
Vánoce? Ten poslední problém✔️
FanfictionVánoce nejsou jen svátky klidu. Je v tom něco mnohem víc. Cover: Natt_y