Tři dny. Tři hloupé dny kdy Louis brečí doma na posteli neschopen slov. Dnes je 31, prosince za necelé dvě hodiny má být nový rok. Asi je odkázán ho prožít sám jako zbytek roku 201. Zajímalo ho kde je Harry. Co když ho podvedl? Co když se mu něco stalo? Co když podepsal papíry a utekl za hranice? Co když si začal s tím Nickem? Vše bylo v pořádku. Proč se vše muselo pokazit takhle ke konci roku? Copak byl Louis tak špatný? Ano Harry byl chvílema špatný, ale taky za vše nemůže. Začali se odcizovat a místo toho, aby na tom pracovali hned na začátku. Nechali to dostat až do fáze kdy louis brečí nad rozvodovými papíry. Miluje ho Harry ještě? Nebo všechny ty řeči a dárky. Byli jen iluze a vlastně se nikdy neuskuteční? Louis i potom všem by byl moc rád, kdyby si nějaké to miminko adoptovali. Doufal, že to jejich lásku ještě víc prohloubí a dá ji nový směr.
Za 5 minut půlnoc. Louis stál u okna a koukal na občasný ohňostroj, co lidi už nad Londýnem bouchali. Nikdy s Harrym nebyli na pyrotechniku. Vždy se spolu rádi koukali z okna v povzdáli. Měli krásný výhled, Protože ten hlavní ohňostroj byl viděn až u nich.
Za 4 minuty půlnoc se Louis podíval na jejich společnou fotku, co měl na stolečku. Tak moc ho miloval, že teď opravdu by chtěl, aby oba zapomněli na ten hnusný rok a spolu začali krásný, hlavně čistý rok 2018. Tak moc si to Louis přál. Tak moc si přál ještě Harryho políbit. Aspoň naposledy v jeho životě.
Za tři minuty půlnoc bouchli dveře od ložnice. Louis se otočil. Nemohl uvěřit svým očím. Jen tak tam stál. Byl úplně jiný, než ho Louis znal své polodlouhé vlnité vlasy měl ostříhané. Jeho lehce sportovní oblečení bylo vyměněno za lehce výstřední. Pomalou chůzi si to štrádoval k němu. Louis si ho prohlížel. Jako by se nic nestalo.
Za dvě minuty půlnoc se Harry na něj podíval a dal mu vlasy za uši. Potom si klekl na zem a políbil jeho ruce. Postavil se. „Harry." Šeptl Louis. Jenomže Harry se jen pousmál svým typickým neodolatelným úsměvem a políbil ho na rty. „Byl jsem hlupák. Omlouvám se Louisi. Jen mě to po tom víkendu naštvalo a já prostě potřeboval změnu. Potřeboval jsem si vše opravdu promyslet, ale co vím, miluju tě a chci tedy doufám, že v roce 2018 u tebe budu mít pořád místo." Šeptl Harry a podíval se Louimu do očí.
Za minutu půlnoc. Louis se na něj podíval. „Je mi vše jedno Harry chci být s tebou miluju tě a nepřestanu. Chci rodinu, chci vše, o čem jsme snili a co stává díky tvým dárkům skutečností. Miluju tě a chci být navždy s tebou."
Na půlnoc se políbili. Však víte, jak se říká, ne?
Jak na nový rok, tak po celý rok.
Konec.
*Děkuju za všechny ohlasy. Vím, že měla končit povídka dříve, ale přes Vánoce ani teď to nešlo. Měla jsem důležitou zkoušku, kterou jsem zvládla! Takže vám moc děkuju a budu moc ráda, když mi tu necháte ohlasy, názory a komentáře na tuhle povídku. Brzo se můžete těšit na další Larry od mé maličkosti: * DĚKUJU! *
ČTEŠ
Vánoce? Ten poslední problém✔️
Fiksi PenggemarVánoce nejsou jen svátky klidu. Je v tom něco mnohem víc. Cover: Natt_y