Part 9.

628 45 4
                                    

       

Vánoce

„Lásko vstávej je štědrý den a mám dneska narozeniny!" Zazpíval Louis. Harry se jen přetočil a spal dál. Vždyť měli před sebou celý den. Tak na co vstávat tak brzo. „Harolde! Neštvi mě! Měl jsi mi udělat romantickou snídani do postele." Harry otevřel jedno oko. „Vždyť máš kolem sebe jídlo." Ušklíbl se. Louis se zamračil a nafoukl tváře jako malé dítě. „Ale vždy jsi mi dělal snídani." Fňukl louis a podíval se na svého manžela. „Jenomže lásko." Posadil se Harry a prohrábl si vlasy. „To jsi vždy spal aspoň do 11. Nemůžu za to, že jsi dnes vstával dříve než já."

„Ale-" šeptl Louis. „Počkej chvíli. Snídani ti hned udělám." Políbil ho Harry. Louis si oddechl Bál se, že Harry se naštve, ale jen odešel do kuchyně a dokonce ho políbil. Louis nemohl být šťastnější. Jeho manžel ho miluje, chystá mu snídani a dokonce mu dá dárek. To je Harryho zvyk. Tak odlišují Vánoce a jeho narozeniny. Ty slaví vždy dopoledne a vánoce odpoledne.

„Hodně štěstí, zdraví." Začal zpívat Harry, když nesl své lásce dort ve tvaru srdce. „Hazzy." Šeptl s dojetím Louis a podíval se na svého manžela. „Všechno nejlepší k narozeninám" řekl s úsměvem Harry a políbil svého manžela na rty. „Děkuju Hazzy jsi úžasný." Harry se zaculil. „Já vím." Louis ho lehce bouchl do ramene. „Jsi hrozný." Nakonec sfoukl vše 28 svíček. „Ještě něco pro tebe mám." Usmál se Hazz a vytáhl ze skřínky dárek. „Vše nejlepší ještě jednou miláčku."

Louis byl trošku zklamaný. Že je to obálka, protože to budou peníze nebo nějaká poukázka. „Děkuju Hazz." Pousmál se lehce. Rozdělal obálku. Pokaz super pomyslel si Louis, když uviděl papírek. „Podívej se Babe." Usmál se na něj Harry. Louis si povzdechl a vytáhl papírky. „To ne." Šeptl, když uviděl letenky. Letenky do Paříže kde byli i na svatební cestě. „to není vše." Usmál se Harry. Louis oddělal druhou. „Ty ses zbláznil." Šeptl Louis, když uviděl Letenku do Španělska. „Miluju tě Hazzy. Strašně moc. Tohle je to nejkrásnější co jsi mohl pro nás udělat." Abyste věděli Harry a Louis odjeli na svatební cestu do Španělska a do Francie jeli na první výročí svatby. Takže tímhle mohli vzpomínat na ty krásné časy a znovu je společně zažít.

Potom se společně nasnídali, převlékli se do vánoční soupravy. V dece se zachumlali před krb a tam se na počítači se dívali na pohádky až do večeře.

U stromečku

„Harry přišel ježíšek." Zakřičel Louis do kuchyně. Harry skládal nádobí do myčky. Harry se zasmál a šel za ním. „Tak přinesl toho ježíšek hodně?" usmál se Harry. „jo asi si byl hodný Hazzy." Harry se smutně usmál a přešel k němu. „Promiň za to, jak jsem se choval." Louis pokroutil hlavou a vylezl na jeho klín. „Neomlouvej se. Taky jsem se choval strašně." Šeptl Louis. Harry ho pohladil po zadečku. „Co kdybychom si rozbalil dárky?" Louis vyskočil a rychle šel po dárek. „Tady máš Harry ode mně." Usmál se Louis a podal mu tři balíčky. Harry se usmál pro Louise měl dárky, které udělají radost jim oběma.

Harry si rozbalil svoje dárky. Dostal hodinky vyryté s datumem jejich seznámení. Potom mu dal krásné rámeček s jejich fotkou a trsátko s jejich fotkou. Harry měl velkou radost. Proto políbil Louise. Je moc rád, že si dá novou fotku na svůj stolek vedle postele. Potom že si vždy vzpomene na datum, kdy se potkali a bude mu moci složit další písničky s láskou. „Harry" šeptl Louis, když si rozbalil CD mělo prosté jméno Louis. Harry se usmál. „Složil jsem ti pár písniček" podrbal se Harry na zátylku. „Hazzy to je úžasný." Šeptl Louis a hned je pustil do přehrávače. „Hazzy to je dokonalý." Louis zavřel oči a poslouchal Harry chraplavý hlas. „Miluju tě." Chtěl ho políbit, ale podal mu další dárek. „Harry ty ses překonal." Šeptl Loui a přejel po jejich společném albu kde byli ty nejdůležitější okamžiky. Potom ta byla fotka miminka a na ní otazník. „Harry vážně?" šeptl Loui. Harry kývl a přitáhl si ho na rty. „Harry já děkuju." Vzlykl Louis. „tohle jsou nejkrásnější Vánoce." Šeptl Louis.

Harry se jen spokojeně usmál. Vše se zdálo dokonalé. Louis potom dostal několik kalhotek, podkolenek a pouta.

Jenomže ne vše se mělo povést. Proto místo adoptivních papírů se objeví ty rozvodové.

*Další díl. Snad brzy u dalšího a doufám, že se vám líbí. Budu ráda za komentáře a názory.*

Vánoce? Ten poslední problém✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat