Part 2.

600 52 4
                                    

Louis se těšil na dnešní večer. Byla to další příležitost jak upevnit jejich vztah. Pořád Harryho miloval i přes jeho věcné nadávky, křik a naschvály. Louis nachystal vše, co bylo potřeba. Vzal Harryho nejoblíbenější film. Lásku nebeskou, kterou spolu viděli už tolikrát, ale ani jednou je to neomrzelo. Potom zapálil nějaké svíčky. Usmál se, když uviděl hrníčky se jmény, co dostali jako svatební dar od rodiny. Potom připravil svařák. Vše bylo připravené už jen pizza a Harry. Měl by přijít okolo 20 minut. Takže ještě utíkal nahoru oblékl si svoje kalhotky. Na to úzké legíny a Harryho triko. Vždy mu Harry říkal jak je v tom roztomilý. Proto doufal, že i dnes by to mohlo vzejít v něco jiné. Dříve měli sex každý den. Nechápe, jak to Harry může vydržet, ale doufal, že by dnes mohlo dopadnout.

Mezitím Harry zrovna zavíral svůj obchod. Byl připravený přetrpět nudný večer s Louise. Kde budou spolu jen jíst a mlčet. Upřímně se mu tam nechtělo. Byl z toho až moc zoufalý, ale třeba by se to mohlo změnit. Tady vážně pomůže jen vánoční zázrak. Uchechtl se. Zázraky už neexistují, sny ani nic takového se neplní. Jinak by měl s Louisem spokojené manželství. Možná to byla zkouška, kterou měli jen zvládnou. Nezvládli. Před ním se zastavil Mike. „Tak jdeme?" zeptal se ho. Harry se zamyslel. Na chvíli by mohl zajít. „Tak jo, ale jen na chvíli čeká mě rodinný večer." Mike se zasmál a pohladil Harryho po zádech. Tohle byla příležitost pro něj.

Louis se podíval na hodiny. Harry tu měl být před dvěma hodinami. Sfoukl svíčky. Vypl film a uklidil do kuchyně zbytek vystydli pizzy. Bylo mu tak smutno. Hlavně když to Harry slíbil. Vždy sliby plnil. Nebo přišel jen o pár minut déle. Louis se převlékl do pyžama po dlouhé sprše. Kde přemýšlel nad Harrym Bohužel to přešlo i na hříšné myšlenky. Seděl na gauči a jen popíjel zbytek svařáku. Tři hodiny je Harry pryč.

Harry naštvaně odemkl dveře od domu. Jak si to mohl Mike dovolit? Sakra ví, že je ženatý. On mi nikdy Louise nepodvedl. I když mu sex sakra chybí. Ale tohle ne! Nikdy. Proto vešel dovnitř. Podíval se na Louise, který byl zachumlaný v dece. „Kde jsi byl?" řekl bez citu Louis. „Říkal jsem ti, že jdu do baru." Uchechtl se Harry. „Jasný Mike je přednější než já." Šeptl Louis potichu. „Doufám, že jste si to spolu užili." Harry se na něj podíval a ušklíbl. „Užili a možná víc než si myslíš." Řekl se smíchem Harry a odešel nahoru.

Cože?! On mě podvedl?! Pomyslel jsi Louis. Slzy se mu začali kutálet s očí. Už to není jeho Harry. Jeho Harry by ho nikdy nepodvedl. Miluje ho. Odpustí mu i nevěru. Kdyby jen Louis věděl, že není sám, kdo brečí v peřinách postele. Harry brečel taky, ale z toho že se líbal s někým jiným. Byl z toho tak moc zoufalí a ani neví, proč to dole udělal, ale tohle jde poslední dobou tak samo.

*Omlouvám se. Byla jsem v práci a ještě mi není moc dobře. No skvělé před svátky :D no takže se nám to natáhne. Snad vám to nevadí. Budu ráda za komentáře a názory. :* *

Vánoce? Ten poslední problém✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat