× 3.Angelika zachowujmy się jak para, okey ?

7 1 0
                                    

Jechaliśmy autem rozmawiając o życiu, przeżyciach, wpadkach...
Dowiedziałam się, że Dylan jest aktorem i aktualnie ma wolne od kręcenia filmu. Już wiem dlaczego wydawało mi się, że skądś go znam. Dużo się o sobie dowiedzieliśmy, czułam, że mogę mu zaufać w każdej chwili.
Gdy byliśmy już pod kinem Dylan spotkał jakąś swoją znajomą

- Oo cześć Dylan. - powiedziała jakaś dziewczyna do niego.

- No cześć Britt. - powiedział obojętnym tonem. - O przedstawię was sobie. Angelika to jest Britt moja koleżanka, Britt to jest moja dziewczyna Angelika. - w co on się bawi?

- Miło cię poznać Britt. - powiedziałam z uśmiechem.

- Ciebie również Angelika. - powiedziała mierząc mnie tępym wzrokiem. - Co tutaj robisz ? - zapytała Dylana.

- No przyszedłem do kina z Angeliką. A ty ?

- Czekam tutaj na Nicole. Pamiętasz ją​ nie ?

- Tak, straszna suka.

- Dylan wyrażaj się. - powiedziałam powstrzymując się od śmiechu widząc minę Britt.

- No co ? Mówię tylko prawdę.

- Nie mów tak o niej ! - wykrzyczała Britt.

- Dylan może lepiej już chodźmy, bo za chwilę film się zaczyna, a jeszcze bilety trzeba kupić.

- Dobrze słońce. - powiedział łapiąc mnie za rękę. Nie wiedziałam co on robi zdziwiłam się. Patrzyłam na Britt była całkiem jakby załamana ?

- Co to było to "słońce" i złapanie za rękę ? - zapytałam od razu po wejściu do budynku. Spodobało mi się to i nie chciałam, aby mnie puszczał.

- A przepraszam chciałem, żeby była wkurwiona. - puścił moją rękę, a mi zrobiło mi się smutno i czułam się zraniona, że mnie tylko wykorzystał.

- Aaa okey...

- Coś się stało ?

- Nie, nie. - skłamałam co zauważył.

- Przecież widzę Angelika.

- Po prostu fajnie było jak mnie złapałeś za rękę... - powiedziałam i nagle poczułam jak łapie mnie za rękę. Byłam szczęśliwa.

- Tak lepiej ? - zapytał mega słodkim głosem.

- Tak, cudownie

- To się cieszę. Chodźmy po te bilety i jedzonko - powiedział, a ja przytaknęłam głową i ruszyliśmy.
Gdy kupywał Dylan te bilety oraz napój i popcorn na seans zastanawiałam się czemu tak obojętnie z nią rozmawiał oraz czemu tak powiedział o Nicoli. Postanowiłam się go o to zapytać.

- Dylan ? - zapytałam, gdy już siedzieliśmy na swoich miejscach w sali.

- Tak ?

- Kto to ta Britt i Nicole ? Czemu tak obojętnie z nią rozmawiałeś i tak powiedziałeś o Nicoli ?

- Britt to moja była dziewczyna, z którą nie chce utrzymać jakiegokolwiek kontaktu, a Nicole to jej przyjaciółka suka, która doprowadziła do tego.

- A co zrobiła takiego, że się rozstałeś z Britt ? - gdy zadałam pytanie na salę nagle weszła Britt, po której widać było, że płakała oraz Nicole. - Dylan patrz kto przyszedł. - Chłopak obrócił się, aby zobaczyć.

- Ja pierdole. Angelika zachowujmy się jak para, okey ?

- No dla ciebie mogę to zrobić. - zgodziłam się, bo co miałam zrobić ? Jeszcze mi się on podoba...

- Dziękuję kochanie. - powiedział, gdy usiadły one rząd przed nami.

- Co ja za to dostanę ? - powiedziałam słodkim głosem, a on patrzył na mnie zdziwionym wzrokiem.

- No, a co chciałabyś? - powiedział obejmując mnie.

- Buziak ? Oboje nas zadowoli. - powiedziałam to, a on chyba wziął to na poważnie, bo po kilku sekundach poczułam jego usta na moich. Odzajemniłam od razu pocałunek.

*Dylan*

Położyłem rękę na jej policzku, aby pogłębić pocałunek. Jej usta to po prostu lek na smutek. Niestety chwilę później mieliśmy zakończyć czynność, ponieważ rozpoczął się film.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Baby, forgive || Dylan O'BrienOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz