“ Kim Jae Hwan, Kim Seok Jin, Yoon Sanha dan Ahn Hyeong Seob anda telah berjaya menamatkan pengajian sebagai bodyguard di JSS university . Anda diberi peluang untuk memilih sama ada untuk bekerja dibawah syarikat JSS atau bekerja di syarikat lain. Sekian terima kasih ” setelah selesai Ketua bodyguard memberi ucapan . mereka memberi tepukan yang gemuruh.
“ Jaehwannnn!! Wohooo akhirnya kau dah tamat pengajian dekat university ni. ” jisung dan rakan-rakan menuju ke arah ku .
“ hehe mekasih sayang-sayang ku ” mereka semua menayangkan muka jijik.
“ so jaehwan kau nak sambung terus bawah company JSS ke? ”
“ aah aku nak sambung terus. Takut nanti takde yang nak ambik aku kerja ” ya ni keputusan aku. Malas nak pergi interview bagai.
“ baguslah takyah kau bersusah payah pergi sana pergi sini cari kerja. Dahlah jom kita pergi makan ”
“ Let's party!!! ” jerit si Daehwi. Sah budak ni tak tahu malu.
“ buat malu jelah oi daehwi ” sung woon telah mengelengkan kepalanya. Mulutnya terkumat-kamit apa-nak-jadi-dengan-budak-ni
“ siapa drive ni? Kita Ada 2 kereta satu seong woo bawak and lagi satu jaehwan . Korang dua orang je ada lesen hehe ” tulah kau jisung waktu ambik lesen main-main at the end fail.
“ siapa nak ikut aku? Tunggu jap ,aku nak hantar borang permohonan kerja dekat pejabat. ” aku terus beredar tapi malangnya nasib aku. Tersandung kaki sendiri.
“ HAHAHAHA ”
“HAHAAAH HODOH SIA KAU JATUH MACAM NANGKA BUSUK ”
“ AHAHHAHA NASIB BAIK TAK JADI SENANDUNG ”sial. Ni ke kawan?
Aku terus membetulkan kot dan meng-flipkan kot aku. Baru swag.
TBC
HAHAAHHA FML AHJUSSHI DANCE 😭😭😭😂😂😂😂😂
YOU ARE READING
[ ✔ ] Bodyguard • Kim Jae Hwan •
Short StoryApabila kau ada bodyguard yang tak serupa bodyguard . ❤ Start : 13 Dec 2017 End : 29 Dec 2017 #58 in short story - 25/12/17 cover by myeong-minho