[ JSS COMPANY ]
“baiklah Kim Jaehwan dan Ahn Hyeong seob. Terima kasih atas memilih company ini. Hari ni kamu berdua akan berjumpa dengan majikan yang akan mengambil kamu iaitu Tuan Kim Min Seok. Kamu berdua boleh tunggu diluar . ”
Semasa keluar dari bilik tersebut tanpa sengaja aku terlanggar seorang gadis. Kan aku dah cakap aku ni cuai.
“ saya minta maaf cik ” aku menunduk 90°
“ tak mengapa hehe. Saya harap awaklah bodyguard yang akan diambil oleh appa. Bye ” gadis tersebut terus hilang dari pandangan. Gila ke tetiba terus tegur aku.
“ weh seob, kau kenal siapa Tuan Kim Min Seok? ” dia Buat muka tak percaya anda-tak-kenal
Aku mengelengkan kepala. Lepastu kena luku. Tak guna punya seob. Aku cabut bebird kau kang.
“ dia pengaruh terbesar di Korea . Dia banyak laburkan duit pergi ke syarikat-syarikat tertentu. Terutamanya syarikat yang kita bekerja ni. ” pehhh dia hafal sejarah ke apa? Semua dia tahu.
“ dia ada anak tak? ”
“ ada 2 orang. Tapi dengar cerita tinggal sorang je anak dia. Lagi sorang hilang. ” kenapa tetiba aku tak sedap hati ni. Haih.
“ ohhh, kau sambunglah Main mobile Legend ” matanya terus menumpukan ke arah game.
Aku harap aku dapat jadi bodyguard. Takut tho. Takkan aku nak jadi pakcik cleaner dekat sekolah en. Elok-elok graduate sebagai bodyguard jadi cleaner jauh bidang.
“ Kim Jaehwan & Ahn Hyeong Seob, bos panggil masuk bilik sekarang ”
“ baiklah adik manis ” dan aku mengeyitkan mata. Lepastu kena hempuk dengan fail. Apalah nasib kau jaehwan.
Aku dan hyeong seob mengetuk pintu bilik tersebut dan masuk ke bilik tersebut.
“ Appa! Bodyguard yang tulah Olivia nak ! ” jarinya terus menunding ke arahku .
Aku?
TBC
QOTD
JEALOUS TAK BILA ORANG LAIN DAPAT JUMPA BIAS KAU TAPI KAU TAK DAPAT?
YOU ARE READING
[ ✔ ] Bodyguard • Kim Jae Hwan •
ContoApabila kau ada bodyguard yang tak serupa bodyguard . ❤ Start : 13 Dec 2017 End : 29 Dec 2017 #58 in short story - 25/12/17 cover by myeong-minho