🍀 the8teen

266 38 8
                                    

“ geumanhaeee jebal! ” aku merintih kesakitan.

“ Sebab kau lah sunwoo tak pandang aku dah ” sekali lagi aku ditampar.

Aku bukan taknak larikan diri tapi aku kena ikat. Kenapa mesti sekarang ?

Mana hyeong seob? Mana jaehwan? Tolong aku .

“ Gi Min.. Ak.. Aku takkan rapat dengan sunwoo da..dahh ak..aku janji ” aku ingatkan dia akan berhenti tapi tidak. Dia mengambil tali pinggang dan melibas ke arah betis aku.

“ biar kau rasa seksanya. Aku tak kesah. Biar kau mampus senang sikit hidup aku ”

“ gi min ni bukan jalan penyelesaian. ” dia mengambil pistol.

dia menarik picu pistol , aku hanya mampu memejamkan mata. Tak sanggup nak tengok.

Dia melepaskan tembakan

Banggg...

Tapi kenapa aku tak rasa sakit? Perlahan-lahan aku membuka kelopak mata.

“ yahh jaehwannn!! Ireonayoo ireona jeball ” aku menampar muka jaehwan.

“ Gi Min sanggup awak bunuh orang yang saya sayang? Kenapa Gi min kenapa?! Disebabkan seorang lelaki awak pukul saya dan paling tak boleh dimaafkan awak tembak orang tak bersalah? ”

“ ak..aku minta maaf Olivia aku minta maaf ” dia melutut di hadapan aku.

“ tak semudah itu Kim Gi Min ” hyeong seob terus mengari tangannya dan membawa gi min keluar dari bangunan tersebut.

“ hwan bangun jebal ” air mata aku masih menitis.

“ maafkan aku .....








































































TBC

Heeeeee 😋

[ ✔ ] Bodyguard  • Kim Jae Hwan •Where stories live. Discover now