fifteen

272 44 2
                                    

HongDae ..

“ mana jaehwan hyung ni ”

“ aku kena masuk kerja balik karang ”

“ kerja lagi penting atau abang kau? ”

“ betapa susahnya nak jumpa dia kau boleh pentingkan kerja ”

Maka bermulalah pertengkaran antara mereka. Sebabkan jaehwan pun boleh gaduh apakah ? -,-

“ hi hyung! Hi adik kesayangan ku ” akhirnya sampai juga jaehwan.

“ hwan, kau tahu tak dorang gaduh pasal kau tadi . ” kata minhyun sambil tersengih-sengih.

“ aku tahu aku handsome takyah gaduh pasal aku . ” dia berkata sambil meraup rambutnya yang seperti dawai.

“ seob kau pun ada? ” daehwi dan guanlin jerit serentak.

“ aku dah terpacak dekat sini lama baru perasan? Cenginilah kawan ” mulalah dia muncung sedepa.

“ wehh janganlah merajuk dengan kitaorg seob. Kitaorg belanja kau bingsu apa macam? ”

“ heol, jom pergi sekarang. Hwan karang dah nak balik call aku. Tau muah sayang! ” mereka bertiga terus hilang dari pandangan.

Aku hanya menggelengkan kepala. Apalah nak jadi dengan dorang.

“ pstt pstt siapa yeoja tu ” jinyoung berbisik kepada aku. Haish macam mana boleh lupa dia ni.

“ ni lah anak majikan kitaorg merangkap bodyguard dia. Perkenalkan diri kau ” aku memandangnya dan mengangguk.

“ hi, nama saya Olivia ” dia menunduk 90° .

Mereka 8 orang terpegun sampai ternganga dengan kecantikan Olivia. Aku sendiri pun terpegun tengok kecantikan dia. Hehe.

“ weh adik kau eh. Muka sama do macam photostat ” betul ke kata jisung hyung? Aku memandang Olivia disebelah aku. Tak mungkin.

“ mengarutlah kau hyung. Jom gerak . ” Daniel terus menamatkan perbualan tersebut.

TBC

[ ✔ ] Bodyguard  • Kim Jae Hwan •Where stories live. Discover now