🍀 eight

374 65 16
                                    

“ awak berdua nak jadi kawan saya tak? ” aku dekat sini jadi bodyguard bukan nak cari kawan. Peliklah dia ni.

“ kenapa awak nak berkawan dengan kami? ” setahu aku sekarang ni bukan game soal menyoal. Apahal hyeong seob soal balik si Olivia ni.

“ tak sudi ke nak berkawan dengan saya? ” sah dorang dua orang gila.

“ sudah-sudahlah tu ishhh! Saya sudi berkawan dengan awak. ” dia terus memeluk aku. I'm shook.

“ em cik olivia, tak bermakna cik boleh peluk saya sesuka hati. Haram cik haram. Berdosa besar ” aku menolak tubuh badannya dengan perlahan-lahan.

“ hehe sorry! Awak yang comel tu taknak ke kawan dengan saya? ”

“ biar saya fikir jap.... Emmmm.... ”

Pakk pakk pakkk

“ kau emmm emm emm apa cepat. Nak main-main pulak. Aku tumbuk kau kang ” kan dah kena pukul dengan aku lepastu boleh pulak dia tersengih-sengih macam kerang busuk.

“ janganlah pukul aku hwan . Ye saya sudi jadi kawan awak. ” dia terus tersenyum gembira. Aku suka bila tengok dia senyum. Buat aku bahagia.

“ viaseobhwan tu nama kita bersama.  Heol? ” amboi pandai dia gabungkan nama kami bertiga .

“ pelik lah olivia. Apa kata SOH? Baru okay heee ”

“ kalau yang tu seob nak kita buat nama tu SOH. Olivia harap kita boleh keluar sama-sama macam orang lain. ”

“ baiklah cik olivia. ”

“ seob ”
“ olivia ”
“hwan ”
“ cross! ” kami jerit serentak dan menyilangkan tangan.

Hi, my new friend.

TBC

Okay, guys author dah tukar username hehe dan jangan lupa vote. Nampaknya macam ff ni takde sambutan. Ke nak author unpublished?

 Ke nak author unpublished?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ ✔ ] Bodyguard  • Kim Jae Hwan •Where stories live. Discover now