thirteen

288 41 3
                                    

Flashback

15 years ago....

“ appa jebal!! Jangan jual hwan !! Hwan nak duduk sekali dengan appa omma dan adik. ” budak tersebut menjerit sambil menangis

“ maafkan appa hwan, appa tak mampu nak menyara kamu. Appa terpaksa menjual kamu ”

Dua orang berbadan besar menghampiri budak kecil tersebut dan membawa budak tersebut keluar dari rumah itu.

“ awak jual hwan min seok?! Waeeeee?!????  ” wanita tersebut memukul dada lelaki tersebut.

“ maafkan saya, kita perlukan duit. Saya janji saya akan ambil semula hwan ” lelaki tersebut menarik wanita itu ke dakapannya.

Hwan POV

Akhirnya, aku sampai di sebuah rumah agam. Teramatlah besar.

“ cepat masuk budak, jangan buang masa aku ” aku ditolak masuk ke rumah tersebut.

Aku terpegun apabila ada 10 orang kanak-kanak lelaki dihadapan aku sedang menunggu.

“ selamat datang ke keluarga kami ” mereka menunduk kepada aku.

Tak sama seperti yang aku sangkakan. Aku ingatkan rumah usang, takde makanan, kena buli, didera tapi sangkaan aku salah.

“ nama saya Kim Jae Hwan, berumur 6 tahun ” aku memperkenalkan diri aku kepada mereka.

“ nama saya kang Daniel, 6 tahun. Saya anak kandung kepada tuan kang. Dan awak orang ke-11 yang dibeli oleh appa saya ” dia senyum kepada aku dan memeluk.

“ haaa sampai pun kamu jaehwan, tidurlah dulu, esok-esok baru perkenalkan diri. ” tuan kang menyapa aku .

Mereka semua membawa aku ke bilik yang telah disediakan .

TBC

[ ✔ ] Bodyguard  • Kim Jae Hwan •Where stories live. Discover now