EDIT: Hát uhm elég cringe az egész.
[Areum]
- Anyaaa! Kérlek! - Néztem anyára kiskutya szemekkel - Kérlek vedd meg azt a nyuszit! - mutattam a barna nyuszira -
- Gondját fogod viselni? Etetni? Fürdetni? ( Igazából itt nem tudom, hogy ki mit szokott csinálni a nyuszijával..már akinek van😂😂 ) Kitakarítani utána? - Kérdezte felvont szemöldökkel, kételkedve bennem, de én csak bólintottam - Jól van.. - mondta sóhajtva egyet -
- Kösziiii! - Ugrottam a nyakába visítozva mint egy 5 éves -
- Elnézést! - szólította meg az eladót édesányám - Ez a nyúl mennyibe kerül?
- 15000 Won. ( Ez azt hiszem kb 3600 Ft.. xD ) - válaszolt unottan az eladó. - Ketrecet kérnek vagy egyéb kiegészítőket? - kérdezte, mint aki mingyárt bealszik.
- Mindent kérnénk ami egy nyuszinak kell. - Én csak nagy szemekkel néztem anyára, de ő csak elmosolyodott. -
( Mágikus időugrás, mert gondolom senkit nem érdekel a fizetés xD )
Hmmm..hogy kéne elnevezni az újdonsült barátom...? Várjunk...Azt se tudom, hogy fiú vagy lány..talán...lehet nem ártana megnézni.. - Gondoltam magamban, s lenéztem a nyuszira a karjaimban. Hirtelen felemeltem, amitől egy kicsit megijedt. Odanéztem..a khm..tudjátok hova..khm..és felfedeztem azt, hogy fiúcskát kaptam. ( *taps**taps* Nem is tudtam volna jobban leírni..xD ) Mi legyen a neve..Világos barna szőrét figyelve apró sötétebb foltokat láttam. Úgy néz ki mint egy süti..megvan..Kookie lesz a neve!
- Kookie..- szólítottam meg új nevén a nyuszit, ami a név hallatára hozzám bújt az ágyban, amire kuncognom kellett. - Jó éjt Kookie.. - mondtam egy ásítás közben, majd egy puszit nyomtam orrára és az álmok világa magával vitt...
Itt lennék második történetemmel..Igen egy JungKook-os story mellett döntöttem..bocsi azoknak aki a Cukorkát akarták, de viszont az lesz a következő fanfic amit írok 😉 Bocsánat emiatt a rövid bevezető miatt..A következő részben találkozunk, addig is..
Bye-Bye!~😘
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂 \\BEFEJEZETT\\
Fanfictionʙᴏᴏᴋ 2 "Csak egy nyuszit akartam. De ez a nyuszi felforgatta a nyugodt életemet." EDIT: Ezt a könyvet pár helyen még átírom/átírtam szóval vannak benne változások. A könyv ellégé cringe, so.. Sorry about that XD A könyv nincs (még?) befejezve, mert...