🎄🐰Karácsonyi Kooksi🐰🎄

272 21 6
                                    

Készüljetek fel, egy fluffy Kuksi (khm...I'm sorry XD) különkiadásra!~ 


- Vajon biztos vagy benne, hogy szeretni fogja amit vettem? Mivan, ha nem tetszik neki? 

- Biztos vagyok benne hogy imádni fogja! Főleg az ilyen időszakban!~ - folytatta legjobb barátnőm Minji.

- De Minji!-

- Semmi de! Szerintem pedig nagyon aranyos kis ajándék! Ne aggódj ezen! Másrészt meg nem hinném hogy utálni fogja, hisz..tőled kapja.~ - Húzogatta föl, s le szemöldökeit.

- H-hé...ne csináld m-már!

- Hé, Areum készen vagytok? Most kezdjük az ajándékozást!~ - Dugta be a fejét az ajtón a barátom.

- P-persze, azonnal megyünk! - szóltam neki és mind lementünk a nappaliba.

*Time skip to the, lö ajándékozás*

Minji kapott Jimin-től egy pólót amire rá van írva, hogy: If lost return to Chim. És Jimin-nek van a párja: I'm Chim.

- Öhm..B-boldog karácsonyt Areum! - Nyújtotta oda Jungkook az ajándékát nekem. Egy kis doboz volt az, amit egyből ki is nyitottam. Szemeim tágra nyíltak, ahogy megláttam a benne lévő kis tárgyat. Egy nyaklánc volt az.

(Ez az én elképzelésem kb

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ez az én elképzelésem kb. DE, ha nem tetszik akkor nyugodtan megváltoztathatod ^-^)

- J-Jungkook...Ez gyönyörű! - Mondtam majd egyből karjaimat körül fontam derekán, mire kuncogni kezdett, s egy puszit nyomot homlokomra, s észrevettem hogy a párja az ő nyakában lóg.

- E-ezt neked vettem! - Mondtam hadarva, majd a kezébe nyomtam a becsomagolt ajándékot.

- Hmm..Mi ez?~ - Kezdte el nyomogtani. - Hmmm...Valami puha..NA MINDEGY KIBONTOM!

Mikor kibonotta szemei kikerekedtek, s könnyek gyűltek a szemében.

- A-Areum..E-ez..

- Mi az?! Nem tetszik?! Ha nem, akkor majd veszek valami mást, annyira sajnál..-

A fiú nem hagyta hogy befejezzem, hanem erőszakosan megcsókolta. Egy idő után elváltak, s a lány már paradicsom fejjel nézett a nála magasabb fiúra. Jimin megersztett egy kaján füttyentést, s a mellette lévő lány pedig ismét a szemöldökeit húzogatta.

- J-Jungkook?

- AREUM! ÉN EZT IMÁDOM!! - Majd felkapta a lányt és párszor körbeforgatta. - Areum..annyira köszönöm, biztos vagyok benne hogy használni fogom! 

- Srácok! Nézzétek! Esik a hó, menjünk ki! - ordította el magát Minji majd kiszaladt. Jimin csak a fejét rázta, majd felvette kabátját, s Minji kabátját megfogta és szaladt a lány után.

- Nekünk is menni kellene, nem? - Mondta Kook, majd magával kirángatott.

Egy pár perce itt állunk a sötétben, s a hó már majdnem mindent belep. Hirtelen megborzongtam a hideg miatt, s ezt Jungkook egyből észrevette.

- Gyere ide!~ 

Magához rántott, majd ránkterítette a tőlem kapott ajándékot. Éreztem hogy karjai körül ölelnek, s én viszonoztam neki az ölelést.

- Areum?

- Hmm?

- Tudod...azt hallottam hogyha valakit az első hókor csókólsz meg, akkor örökre együtt leszel vele.

- Ouhh...És erre most mire akarsz ki..-

(Khm..kicsit egy 12+ dolgot ide berakok mert csak XD)

A fiú ismét félbevágott egy csókkal, éreztem hogy nyelve megnyalja ajkaim, s én utat engedtem neki. Csatát vívva a dominanciáért fort össze ajkaink, majd lihegve elváltunk.

- Areum..szeretlek..örökké veled akarok lenni. - Mondta, s fejét a nyakamba fúrta és így álltunk a már hófödte talajon, egy Vasemberes pokrócba burkolózva.

Hey, HEy, HEY!~ 'Sup Mochies? Remélem tetszett ez a kis Karácsonyos rész!~ >_< Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok. A következő részben találkozunk, 

Bye-Bye!~~💕🎄🐰




𝓜𝔂 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂  \\BEFEJEZETT\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin