🐇11🐇

329 23 15
                                    


[Areum]

- Szóval, Jungkook...Mióta jársz Areum osztályába?

- Most Februárban érkeztem...Khm - köszörülte meg a torkát a fiú.- Mrs Kim..Nem tudom Areum miért akarja titkolni, de én és Areum együtt vagyunk-

- JUNGKOOK! - ordítottam el magam, s arcom egyből lángra kapott.

Édesanyám egy meglepett hangott kieresztett, majd felém fordulva csillogó szemekkel nézett rám. Majd magához ölelt.

- H-hogy az én pici kislányom hogy felnőtt! - szipogott, miközben a nem létező könnyeit letörölte az arcáról. Oldalra pillantva Jungkook egy kaján vigyorral az arcán nézett farkasszemet velem.

 Oldalra pillantva Jungkook egy kaján vigyorral az arcán nézett farkasszemet velem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

E-ezt még megbánod te *****. Gondoltam magamban, s ha embert lehetne ölni, csupán pillantással, az a nyúl már rég a pokolban lenne. Tch ..De miért érzem úgy, hogy...ez helyes?

[Másnap az oskolában] (Mi a franc? Oskola? XDD Sírok..XDD)

- Are!~ Már mondtam hogy sajnálom!~~ 

- Tch, menj inkább órára..te sz*ros nyúl! (Khm, sorry XD) És már mondtam, hogy ne hívj Are-nak!

- Miért akkor minek hívjalak? Pukkancsnak? Vagy..talán..Baby? - Közeledett felém, én pedig hátráltam. Végül a szekrénynek döntött, s kezeivel akadályozta menekvésem. - Tudod...Nem szeretem ahogyan az a Jimmy gyerek néz rád, tudod..az a törpe. 

Piros ajkai egyre közeledtek enyéimhez, de mielőtt egymáshoz értek volna, kezemet közénk raktam.

- Jungkook! Tudod hogy itt nem lehet! M-mi lesz, ha valaki meglát hogy nyúllá változol..Vagy mégrosszab..,Mi van ha nem változol vissza!? - Gondolataim elvándoroltak, s nem vettem észre, de egy könnycsepp is lecsordult orcámon.

- H-hé..Areum! T-Te sí..-

- Te idióta! Azt hiszed nekem ez így könnyű, hogy így össze-vissza játszadozol velem?! Tudod..kezdtem azt hinni a tegnapi után, hogy nem hazudsz! - Fogtam, s kezeimet kirántottam szorításából, majd elrohantam.


[Jungkook]

- Areum, várj!

A francba, ezt megint elcsesztem, pedig elakartam neki mondani. Úgy látszik eljött az idő...


[Areum]

Térdeimet szorosan ölelve ültem egyedül a tetőn. Remélem nem fog megtalálni- *buumm* *ajtó csapódás*

- Areum? Jól vagy? Láttam hogy futsz és..és én aggódtam.

- J-jimin? - Néztem föl rá, majd szemei kikerekedtek arcomat meglátván.

- Minden rendben? Miért sírsz? Kit kell megverni? - Bombázta rám kérdéseit, mire nekem kuncognom kellett. -

- Semmi..csak valakivel összevesztem..

- Jungkook volt az?

- Mi..Honnan..?

- Láttlak a szekrényeknél vele.

- Ouh..de...Pontosan honnan tudtad hogy én ott volt..-

- A francba..ezt nem most akartam neked elmondani, de - Itt megállt, majd ujjait összekulcsolta finoman az én ujjaimmal. - D-de én nagyon ke-kedvellek! lennél a b-barátnőm Areum?

- É-én..


Vajon mit fog válaszolni Areum Jimin-nek? Elutasítja? Vagy pont az ellenkezője? 


Hey,HEy,HEY! Lett egy ötletem, nem tudom mennyire tetszett ez a rész..szerintem nem lett a legjobb. Megpróbáltam xD Lehet hogy összecsapottnak tűnik majd a rész..mert hát az és bevallom szégyellem magam, hogy ilyet kimerek posztolni, de már nagyon rosszul éreztem magam hogy már ennyi ideje nem volt normális rész. Remélem tetszett, puszi nektek Mochik!~😂💕 A helyesírási hibákat pedig nézzétek el!~ :3



𝓜𝔂 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂  \\BEFEJEZETT\\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora