Heyo Mochik!~~ Boldog Valentin napot!~^^
[Areum]
A folyosóra kiérve egy lánycsordával ellepett JungKook-t találtam... A féltékenység és a düh átfutott rajtam mintha, csak egy áramütés ért volna. Már fordultam volna el amikor JungKook hirtelen elkiáltotta magát.
[JungKook]
- Oppa!! Van barátnőd?!
- Oppa az én pasim!
- Nem, az enyém!
- Maradjatok távol ti k*****! Ő csakis az én oppám!
Az iskola folyosója a lányoktól zengett és engem körbeállva akadályozták menekülésem. Már többen próbáltak rám mászni, megcsókolni és még pár kéz nem kívánatos részre is vándorolt. Ezt megelégelve ordítani kezdtem. ( lol...ezt annyira furcsa leírni xD )
- KUSS LEGYEN! - ordítom el magam mire mindenki lecsendesedik és csak megszeppent arcokat látok. - Nem igaz hogy még válaszolni sem hagytok..Nyugodtan abba lehet ezt hagyni..ugyanis én már foglalt vagyok!
- Ki az a r**anc aki elmeri tőlem venni oppát!
- Biztos rohadt ronda! Nálam senki se szebb!
- JungKook csak az enyém!
Több és több ehhez hasonló pusmogások voltak hallhatóak. Torkomat megköszörülve ( így mindenki elhallgatott ) utat vágva magamnak, indultam el Areum felé, aki az osztályterem ajtajánál figyelte az eseményeket. Odaérve hozzá karomat átlendítettem vállán, s szorosan magamhoz szorítottam, s ajkaim egy önelégült mosolyra húzódtak.
- Areum a barátnőm és aki ezek után bárki, ismétlem BÁRKI bántani meri őt..annak velem gyűlik meg a baja. - mondatom után gyilkos pillantásokat vetve a többi emberre, s érzékelhető volt a feszültség Areum-nál és a többi lánynál. Utat engedve kezemnek, az levándorolt majd megtalálva a lány kezét, ki mellettem állt, rákulcsoltam és gyengéden rászorítottam, biztosítva neki hogy minden rendben és, hogy tudom kezelni a helyzetet. Arcára ránézve, döbbenetet láttam és..nem fogok túlozni ha azt mondom hogy csak egy "picit" volt vörös orcái. Hihetetlen aranyosnak és imádni valónak találtam a lányt, ezért nem bírva magammal nyomtam egy apró csókot arca egyik felére. Várjunk csak...mégis mi a fenét művelek?! Talán..talán csak nem..megtaláltam volna?
JungKook gyilkos pillntásának itt a gif😂 Nem tudtam máshova tenni ezért ide raktam😂😂😅
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂 \\BEFEJEZETT\\
Fanfictionʙᴏᴏᴋ 2 "Csak egy nyuszit akartam. De ez a nyuszi felforgatta a nyugodt életemet." EDIT: Ezt a könyvet pár helyen még átírom/átírtam szóval vannak benne változások. A könyv ellégé cringe, so.. Sorry about that XD A könyv nincs (még?) befejezve, mert...