EDIT: 2019/07/17 javítva volt.
- A fenébe! Így le fogunk bukni! - suttogta - Csinálj már valamit! - ekkor valami miatt eldöltünk neki az éjjeli szekrénynek ami egy nagy puffanással ért földet. -- Kislányom! Minden rendben?! Mi volt ez a zaj?! - már nyitott volna be, de én gyorsan az ajtóhoz futottam és résnyire nyitottam, hogy ne lásson be.
- P-persze minden rendben csak..leestem az ágyról.
- Rendben és kész a reggeli szóval siess, ha nem akarsz elkésni. - azzal lement a konyhába. -
Gyorsan szekrényemhez mentem, majd kivettem a táskám és suli egyenruháját.
A suli egyenruhája egy sárga zakóból (?) amit pár gomb, és egy masni díszített, illetve agy fekete szoknyával állt.
Gyorsan leszaladtam bekaptam pár falatot felkaptam egy almát, hogy JungKook-nak felviszem.
- Hova mész? - kérdezte anya -
- Fent hagytam a táskám mindjárt jövök.
- A kocsiban várlak, de siess!
Felsprinteltem a lépcsőn, be a szobába, majd Kookie-ra dobtam az almát és informáltam a helyzetről.
- Most nem leszek itthon délután 2-ig! Addig nehogy kimenj a szobából, mert nem akarom hogy anya meglásson.
- De az sokkal egyszerűbb lenne, ha adnál egy szájrapuszit és akkor nyuszi lennék.
- N-nekem most sietnem kell..na pá!
- Vá...- Nem hallgattam végig, inkább rácsaptam az ajtót.
(Mágikus időugrás a sulihoz😂)
8:00. Kezdődik az első óra. A tanár, mint mindig késik, ezért szokásosan rajzolni kezdek. Az utolsó sorban ülök egyedül az ablak mellett így azon nézve kerestem valamit amit le tudnék rajzolni. Észre sem vettem, hogy bejött a nevelő, csak akkor zökkentem ki gondolatamimból amikot egy ismerős hang ütötte meg a fülem.
- Sziasztok! A nevem Jeon JungKook! - hajolt meg a fiú, majd egy édes mosoly kíséretében hozzám kezdett el közeledni.
Mit keres itt már megint ez?!
Sziasztok!~ Remélem élvezhető volt ez a rész.😂 Én egy kicsit unalmasnak találtam a többihez képest.😅 A kövi részben találkozunk addig is
Bye-Bye!~🐰🐇❤😘
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂 \\BEFEJEZETT\\
Fanfictionʙᴏᴏᴋ 2 "Csak egy nyuszit akartam. De ez a nyuszi felforgatta a nyugodt életemet." EDIT: Ezt a könyvet pár helyen még átírom/átírtam szóval vannak benne változások. A könyv ellégé cringe, so.. Sorry about that XD A könyv nincs (még?) befejezve, mert...