-É-én..Sajnálom Jimin, de nem érzem ugyanazt mint te. De szeretném, ha a barátságunk megmaradna, hisz nagyon senkivel sem vagyok jóban és nagyon a szívemhez nőttél. Szeretlek, de csak mint egy barátot.. Én sajn-A fiú megeresztett egy halk nevetést, s ujját a lány ajkaihoz emelte.
-Elég már a bocsánatkérésből! Nem haragszom. És remélem ez nem változtat semmin... Mert.. - Jimin elvette ujját a Areum számától, majd lenézett hogy az előtte álló szépség ne lássa már könnyes szemeit. Tudta hogy ez így jobb lesz ha csak barátok maradnak, de az igazság fájt. A tudat hogy az első szerelme mást szeret, szétmarcangolta a szívét. Felemelte fejét majd gyorsan hátat fordított és lassan a lépcsőkhöz vezető ajtó felé indult, de még mielőtt odaért volna, egy mondatot súgott Areum fülébe. - Most keresd meg azt a Jeon gyereket, mielőtt még késő lesz. - S egy csókot adott a homlokára majd elment.
Areum megszeppenve állt egy darabig, majd észhez térve, rohanásba kezdett. Jimin szavai vízhangoztak a fejében. Mi az hogy túl késő lesz? A gyomra görcsbe rándult, és egy rossz érzés magába kerítette. Lábai gyorsabbra vették a tempót. A keresett fiút gyorsan megpillantotta a folyosó végén, de ahogy közeledett azonnal sírni támadt kedve.
Az iskola legocsmányabb teremtménye épp smárolni készült szíve választottjával. Areum tágra nyílt szemekkel nézte az előtte zajló eseményt. A szíve fájdalmasan dobogott mellkasában. Lassan hátrálni kezdett, szemei lassan nedvessé váltak és a levegővétel nehézkessé vált számára. A szerencse pedig ismét nem volt vele, hisz egy elhajított üres üdítős fémdoboz lábai alá került. A lány rálépett az említett tárgyra, s az hatalmas csörgéssel összenyomódott.A másik két fiatal pedig azonnal szétrebbent, Jungkook pedig ugyanolyan tányér nagyságú szemekkel nézett.
- A-Areum.. Ez nem az aminek látszik én-!
-Elég.. Elég! - kiáltotta Areum, hangja majdnem elcsuklott. - Elegem van hogy az érzéseimmel játszadozol! Azt hittem te más vagy.. De úgy látszik tévedtem. - S a lány sarkon fordult, majd őrült gyorsasággal futott a kijárat felé.
Hey, HEy, HEY!~ Sziasztok Mochik! Tudoooom rég volt rész, sajnálom. ;-; Remélem azért tetszett ez a rész, a helyesírási hibákat pedig kérlek nézzétek el. Megsúgom ez az utolsó előtti rész volt, a többit pedig nektek kell eldönteni!~
Happy ending
Or
Bad ending?
Esetleg mindkettő?
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂 \\BEFEJEZETT\\
Fanfictionʙᴏᴏᴋ 2 "Csak egy nyuszit akartam. De ez a nyuszi felforgatta a nyugodt életemet." EDIT: Ezt a könyvet pár helyen még átírom/átírtam szóval vannak benne változások. A könyv ellégé cringe, so.. Sorry about that XD A könyv nincs (még?) befejezve, mert...