Creepypastolandia... Znacie to słowo prawda? Jeżeli jesteście widzami PG to na pewno o tym słyszeliście ale... Co to dokładnie jest? Postaram się na to odpowiedzieć!
Creepypastolandia to zniekształcona wersja naszego świata gdzie crapy są prawdziwe. Z pozoru niczym się nie różni od naszego świata, ludzie chodzą do szkoły lub pracy.Mają swoje zainteresowania, przyjaciół, wrogów i rodziny.
ALE TO TYLKO POZORY!
IQ większości ludzi w tym świecie wynosi 50 lub mniej. Osoby wysoko postawione mają jednak zwykle jeszcze mniejszy. Chujowo co nie?
To dopiero początek...
Szkoły to wylęgarnie młodocianych kryminalistów (zwykle z pociętą mordą) z czego 3/4 ma wiele cech typowych dla emo. Szatan oficjalnie istnieje (Bóg i Bogowie są dyskusyjni) i lubi wspomagać killerów dając im super moce jak
- Unikanie pocisków
-Super regeneracja
- Super siła
- Noszenie płynów w ubraniach
- Wygląd moe chłopców/dziewczynek z anime
No i każde stare gry są opętane przez demony chcące z jakiegoś powodu zabić osobę grającą.
No dobra ale czemu TO istnieje?
To dość ciekawa historia więc zacznijmy.
Około roku 2013 nasz świat nie wytrzymywał przeciążenia jaki były crapy a powstające o nich fanfiki nie pomagały. Byliśmy na skraju zagłady, lecz wtedy zebrały się trzy najsilniejsze istoty we wszechświecie a mianowicie Zielony Kwadracik, Czerwony Kwadracik i Żółty kwadracik udało im się zwalczyć crapy i uwięzić je w ostatnim kręgu purgatorium.
Jednak mimo wszystko... Purgatorium miało uwalniać ludzi od zła więc zmuszanie ich by mieszali się z crapami było by nieludzkie więc... Tamten krąg został odłączony od reszty tworząc creepapastalandię.
Wszystkie crapy połączyły się w jedną historię o świecie pełnym debili, emo nastolatków i idiotyzmów.
Jednak odłączenie Creepypastolandi od reszty purgatorium miało swoją cenę Czerwony musiał poświęcić swoją duszę stając się istotą niemogącą czuć radości z powodów innych niż cierpienie innych. Pustą w środku istotą.
Żółty Kwadracik odsunął się w cień i eliminuje crapy osobno żeby znowu nie stały się armią mogącą zaszkodzić światu.Takowe albo były niszczone zanim PG mógł je zwalczyć (co automatycznie przeniosło by je do creepypastolandi) albo wywalane do dawnego kręgu purgatorium.
A zielony postanowił opiekować się wojownikami dobrych past w tym PG.
Po stracie duszy Czerwony odczuwał szczęście tylko raniąc innych więc postanowił "zabawić się" w rozwalanie life każdemu kogo spotka. Lecz Zielony nie mógł na to pozwolić i tak zaczęła się wojna między braćmi trwająca po dziś dzień...