(Zdjęcie z mediów pochodzi z mojego fap... Znaczy folderu z zadaniami domowym..!)
Wszyscy wiemy czym są gaśnice prawda..? Zwykłe urządzenia do radzenia sobie z pożarami...
Przykro mi ale nie jest to prawda.
Gaśnica jest mistycznym artefaktem słynący z wielkiej mocy. Jednak pod wpływem PG stał się czymś więcej... Stał się myślącą jednostką o ludzkiej formie. Może takową modyfikować w dowolny sposób dlatego też niemożliwe jest by opisać jak wygląda.
Gaśnica ma bezpośrednie połączenie z wszystkimi gaśnicami na świecie co pozwala widzieć jej wszystko przy ich pomocy (więc fapać przy gaśnicach nie radzę). Dzięki tej umiejętności może się też teleportować.
Powiązania gaśnicy z debilerami
Wbrew przekonaniu dość powszechnemu gaśnica nie jest związana z żadnym debilerem. W paście o Jane tymczasowo zawarła z nią kontakt ale po tym jak dziewczynie odwaliło i wybrała Noża-kun kontrakt został zerwany. Sama gaśnica wstydzi się współpracy z Jane i oficjalnie przeprosiła (bo była akurat w babskiej wersji) za to i obiecała że więcej do tego nie dojdzie.
Więc proszę nie wiązać tego senpaja z debilerami gdyż jest to kłamstwo i to dodatkowo szkodliwe.
Gaśnica senpaj was kocha!
I.. Do zobaczenia następnym razem!