Święta w Creepypastolandi!

201 24 4
                                    

(Special Świąteczny)

Witam ponownie! Dziś pogadamy o świętach w świecie naszych "kochanych" crapów.

Normalni Ludzie

Na pierwszy ogień bierzemy normalnych ludzi (czyli osoby niebędące killerami itp).

 Święta są spędzane tak samo jak u nas. Jednak zależnie od regionu tradycje i obrzędy mogą być trochę inne. Tu nie będziemy się rozpisywać.

Killery i inni debile

Taa... Tu mogę się trochę rozpisać więc... Może zacznijmy od jedzenia.

JEDZENIE

Tu postacie z crapów po raz kolejny pokazują jak nieoryginalne są. Na święta lubią zjadać nerki (tą modę rozpoczął Bezoki Jacek) zamiast ryb jedzą śledziony (Łapiecie? Śledziona-Śledź taka ryba! Wiem nieśmieszne). A zamiast barszczu jest krew ofiar ( Bo oba czerwone).

OZDOBY CHOINKOWE 

Tu zawieszają normalne ozdoby jak bombki, światła choinkowe, łańcuchy i gwiazda na szczycie choinki.Jednak nawet TO nie może być normalne. Bombki mają kształty noży, kropli krwi, jak i podobizny naszych postaci z craapypast! Są oni nieoryginalni i jak widzimy są narcyzami.

Święty Mikołaj

U mnie prezenty roznosi Gwiazdor i innych Dziadek Mróz właściwie jest sporo postaci mogących ci przynieść prezent na święta. No ale w kogo wieżą crapy? W ich wizji świata prezenty roznosi istota zwana "Beenub". Dobrym (czyli w ich znaczeniu mordulcą itp) daje prezenty, złym (tym co nie mordują) daje rózgi, węgiel lub cebulę.

DATA OBCHODZENIA 

Większość z nas Boże Narodzenie obchodzi 25 grudnia lub 7 stycznia. Jednak postacie z crapów idą na "kompromis" i obchodzą je... od 31 grudnia do 1 stycznia.

Kolędy

Te nie mają NIC wspólnego z naszymi. Zamiast normalnych kolęd śpiewa się piosenki stworzone na podstawie craapypast (Mówiłam że to narcyzy?) . 

Gdzie religijność w tym wszystkim..?

Różne postacie są różnych religii. Większość postaci z crapów określa się jako "niepraktykujący Chrześcijanie" ( co z tego że łamią prawa wiary) takowi obchodzą je wspominając Jezusa. Crapy innych wyznań traktują je jako okazję by się spotkać i dostać prezenty ( i najeść się przy okazji).

-----------------------------------------------------

Podobają się wam święta w stylu postaci z Crapowatych makaronów? Czy może wręcz przeciwnie? I co chcielibyście dostać od Beenud'a? 

Piszcie w komentarzach! 

Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku!

Mitologia PGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz