Wonsz Rzeczny czym jest?
Jest to BOSKA istota opiekująca się nami.
Według legend jeżeli chapnie killera to ten straci matrixe... Ale czy to prawda?
Nikt nie wie
Tak czy siak. Został stworzony przez trzy Bóstwa naszego świata czerwony, zielony i żółty kwadracik (choć te pierwszy to teraz demon ale co tam)
Wonsz Rzeczny często porywa ludzi w kosmos by chronić ich przed debilerami.
Uwielbia PG często jest u niego w domu. Ba! Raz zabrał go w kosmos!
To chyba wystarczający dowód że go lubi.
Poza tym chronił go gdy ten przemierzał najciemniejsze części piekła zwanego "Move Star Planet" . Gdzie PG zaatakowały małe dzieci i jego fani (oraz lagi).
Wons Rzeczny powstał w 2013 roku by trzymać nasz wszechświat w całości gdyż takowy się rozpadał na swoich końcach (Crapy się do tego przyczyniły) teraz gdy nasz wszechświat zażegał kryzys Wonsz Rzeczny chroni ludzi przed debilerami.
Statystyki Wensza Rzecznego
Atak:834
Obrona:96
HP:100500
"Młody opiekun wszechświata przemierza kosmos by ten nigdy ponownie nie został skażony przez debilerów"
Znany też jako: "Boskie Dzieło"
Słabości
*Ataki ogniste i powietrzne.
NIC INNEGO NA NIEGO NIE DZIAŁA!
Mam nadzieję że po tym lepiej poznaliście naszego Wensza Rzecznego.
Do zobaczenia!