Jeffola- jest to choroba występująca w creepypastolandi. Zmienia ona ludzi (czasem też zwierzęta i przedmioty martwe) w killery.
Jak się zarazić?
Jeffolę złapać łatwo (szacuje się że tylko 5,23% mieszkańców creepypastolndi nie jest ani nosicielem ani chorym na tą chorobę). Atakuje ona organizm droga pokarmową. Z czego niemal 100% pewność zachorowania na to (lub zostania nosicielem) daje zjedzenie surowego mięsa.
Dziedziczenie Jeffoli w procentach:
Chory rodzić+Zdrowy rodzic= 89% szans na chore dziecko|10% szans na nosiciela|1% szans na zdrowe dziecko.
Chory Rodzic+Chory Rodzic= 100% chore dziecko
Chory Rodzic+ Nosicie= 86% Chore Dziecko|14% Nosiciel
Nosiciel=Nosiciel= 99% Nosiciel|1% Chore dziecko
Objawy
Jeffola objawia się "dziwnymi uczuciami". Potem u osoby chorej pojawiają się moce Matrixa. Zaczyna często powtarzać jakieś zdanie (stanie się to jej powiedzonkiem gdy choroba się całkowicie rozwinie) pojawia się też niechęć do życia i do innych ludzi.
Leczenie
Nie jest znany obecnie lek na Jeffolę. Jedynym sposobem na pozbycie się jej było by wybicie wszystkich zarażonych.
-----------------------------------------------------
Hierarchia Killerów
Killery maja swoja hierarchię lecz... Jak ona wygląda? Ich podział jest dość prosty.
Killery klasy A
Do te grupy zaliczają się członkowie "wielkiej trójcy" czyli pierwsi istniejący killerzy.
Mają oni największą siłę fizyczną. Ich moce Matrixa są najbardziej rozwinięte. Posiadają oni średnio zaawansowane moce teleportacji (użycie jej zużywa niemal całą ich manę). Potrafią oni łamać wszelkie prawa fizyki.
Przykłady to: Jeff the Killer, Nina the Killer i Jane the Killer
Killery Klasy B
Killery które powstały później. Ich moce matrixa są takie same jak killerów klasy A jednak ich siła fizyczna jest trochę słabsza. Nie mogą się też teleportować. Potrafią łamać większość praw fizyki.
Przykładem jest: Kate the Killer
Killery klasy C
Te killery powstały później niż oryginały i są mało popularne. Ich moce Matrixa są na niskim poziomie zaawansowania a siła fizyczna jest tylko odrobinę większa niż u normalnego człowieka. Potrafią łamać część praw fizyki
Przykładem jest: Wiola the Killer
Killery Klasy D
Powstali oni długo po pierwszych killerach.Są mało popularni. Te killery są tak samo silne jak zwykli ludzie. Ich moce matrixa są na bardzo niskim poziomie. Łamią tylko kilka praw fizyki
Przykład: Me(n)tal lVicky
Killery Klasy E
Te killer są tylko OC na stronach typu DevianArt. Jedyne co mają z killera to słabo zaawansowane moce Matrixa. Łamią od dwóch do pięciu praw fizyki.
Przykład: Miliony OC
Killery Klasy F
Killery które nie wyszły poza wyobraźnię autorek. Łamią maksymalnie trzy prawa fizyki.
Przykłady: OC nieopuszczające głów autorek