Garść faktów i ciekawostek o pastach

146 12 14
                                    

Siemka!

Znowu długo mnie nie było? Heh... Usprawiedliwienie mam jedno: Szkoła to miejsce wyciska z człowieka chęć do życia.

Ale no...

Dosyć smutów, zajmijmy się czymś co wszyscy "kochamy"!

Nasze ulubione crapy!

Więc... 

Dziś skupimy się na kilku losowych faktach i ciekawostkach o nich. No to... Mam nadzieję że się spodoba!

-------------

  Bloody Painter  

*Jego autorka w 2017 roku napisała remake jego historii. Można go znaleźć na jej Deviantar'cie (https://www.deviantart.com/delucat/art/2017-Story-of-Bloody-Painter-Creepypasta-Original-707297739)

*Doczekał się też oficjalnego Prequel'a "Bloody Painter in the snow" którego też możńa znaleźć na stronia DA autorki (https://www.deviantart.com/delucat/art/2013-Bloody-Painter-on-the-snow-421406407) jest też przetłumaczony na polski na Creepypasta wiki (http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Krwawy_Malarz_(Bloody_Painter)_2:_Na_%C5%9Bniegu) jego akcja odbywa się cztery lata przed wydarzeniami z pasty i wyjawia że Helen(ka) miał jednak w przeszłości przyjaciela. (Uwaga spojler: W trakcie trwania pasty szybko się ten stan zmieni)

* Autorka początkowo nie wiedziała że "Helen" to kobiece imię dlatego nazwała tak swoją postać. W remeku zostało to wyjaśnione w następujący sposób: Rodzice Helena bardzo chcieli dziewczynki. Jednak nasz Helenek był chłopcem i dlatego nadali mu babskię imię. Ponadto przez pierwsze lata jego życia traktowali go jak dziewczynkę ( nawet traktowali go jak takową). Zaczeli ubierać go w męskie ubrania gdy poszedł do szkoły ( miał wtedy 6 lat).

Clockwork 

* Jest oficjalnie shipowana z Tobiaszem.

*Autorka miała stwierdzić że przeżyła to co jej OC

*Na angielskiej Creepypasta wiki ta pasta jest w kategorii "Demon/Devi"

JAAAAAAASON the (adult) toy Maker 

*Autorka Jasona udzieliła wywiadu dla Dark Web. Można znaleźć go tu: http://www.ukhorrorscene.com/dark-web-steven-hickeys-essential-guide-to-creepypasta-part-33-jason-the-toymaker/ prawdopodobnie dowiecie się z niego więcej niż dowiedzielibyście się z tego "wpisu".

Ticci Toby

*Jego autorka nie jest aktywna na DA (jednak  nie został on usunięty i można go znaleźć tu: https://www.deviantart.com/kastoway )

* Tobiasz kanonicznie NIE miał obsesji na punkcie gofrów

* Sama autorka potwierdziła ze to fikcja

*Obecnie na profili DA autorki nie ma wielu rysunków. A i te które na nim są nie są związane z Creepypastami ani Toby'm.

* Wedle pewnej plotki nienawidzi swojej własnej OC. Nie jest to jednak potwierdzone.

Candy Pop

Oficjalne bio Candi'ego: https://www.deviantart.com/grimacejester/art/Creepypasta-Candy-Pop-s-official-Bio-697834363

*Oficjalnie jest demonem 

* Został określony jako "Chaotyczny zły"

*Zjada dusze swoim ofiarom. To jego hobby

*Jako demon jest wrażliwy na symbole religii Chrześcijańskiej

*Potrafi mówić w niemal każdym języku ( w końcu to demon)

* Jego znak zodiaku to "prawdopodobnie bliźnięta"

--------------

Na dziś to tyle! Ponownie przepraszam za przerwę i... Dobrego dnia/dobrej nocy!

Mitologia PGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz